


Fiyat-kalite oranı nasıl?
Çiftlik, 8. Sk. 1/A, 35930 Çeşme/İzmir
Çeşme, İzmir
27 Temmuz 2025
Biz geçen sene deniz sonrası neredeyse her hafta gidiyorduk buraya. Fiyatlar bu kadar uçuk değildi. Tadilat yaptırıp hemen yan tarafa taşınmışlar ve resmen bunun parasını bizden çıkardılar. Yemekler lezzetini kaybetmiş ve fiyatlar uçmuş. Yirmilik rakıya 2100 lira verdiğimize inanamıyorum. Asla gitmeyin. Fiyatlarda bir iyileştirme yapılmadan gidilme

10 Nisan 2025
"İstakozcu Can Baba, taze ve lezzetli deniz ürünleriyle harika bir balık Restaurant’ı. İstakozları, kalamari, karidesleri mükemmel ve servis hızlı. Atmosfer samimi ve personel çok yardımsever. Kesinlikle çeşmeye gelenlere tavsiye ederim!



12 Ağustos 2023
Balıklar muhtemelen mevsimden dolayı iyi değildi. Mezeler başarılıydı. Hizmet güler yüzlüydü. Fiyatlar çevresindeki restoranların bir tık üzerinde.


28 Nisan 2020
Fiyat/fayda olayını önemsediğimi diğer yorumlarımı okuyanlar çok iyi bilirler. Abartının ötesinde astromomik bir fiyatla, gayet sıradan balıklar ve mezeleri yemek isteyenler için inanilmaz bir mekan. Istakoz için 1600 TL yazılan bir hesap ödedik. Balıklar salata ve mezeler için de 800 TL. Alkol kullanmayan insanlarız. Bu şartlarda 2400 tl hesap büy


4 Haziran 2019
Kibarca çatal bıçakla ıstakoz yemeye çalıştığınızı gören Can Baba gelip, “tavuk paça kelle - yenilir elle” deyip sizi rahatlatıyor, dalıyorsunuz elle. Balıklar ve bilumum kabuklu kabuksuz deniz ürünleri gayet taze ve lezzetli. Rakı …

30 Eylül 2025
zamanın da yer bulamadığımızı günler öncesi rezervasyon yaptırdığımız şirin mekan yıllar içinde ne hale geldi son bir nostalji yapayım dedim ama olmuyor bitmiş balık zaten balık taze ise mangalda ben bile yaparım ama servis davranış meze lezzet gerçekten fena kötü bir daha denemeyi bile düşünmüyorum .
1 Eylül 2025
Deniz kenarı ortamı çok keyifli, hele günbatımı muhteşem. Yazın kalabalık, rezervasyon şart. Fiyatlar Çeşme’ye göre normal. Dostlarla güzel bir akşam için ideal!
21 Ağustos 2025
Canbaba emekli olmuş yerini kapatmış dükkan satılık şuan ismini yan dükkana satmış.arkadaş ufak rakıya 2500₺ yazmışlar. 2 kişi balık yok 3 tane meze 1 kalamar 1 salat 1 meyve bir ufak 6000 hesap mı olur. Her şey hem pahalı hem vasat Ayıp gerçekten. 😦
21 Ağustos 2025
Paranızla rezil olmamak için okumanızı tavsiye ederim. 😡🫰🏻 Öncelikle sabah öglene doğru arayıp 6 kişi (2’si çocuk) için aksam yemeğine rezervasyon yaptırdık. Gittiğimizde restoran içinde kapalı alana oturtmak istediler, deniz kenarındaki masalarda boşluk olmasına ve erkenden rezervasyon yaptırmamıza rağmen… Biz de başka bir balık restorantına gideriz o zaman deyince deniz kenarına oturtma lütfunda bulundular. Mezeler hemen geldi sayılır ancak sipariş verdiğimiz 1 porsiyon karides, 2 kiloluk 1 levrek ızgara, 2 porsiyon kalamar, 1 porsiyon ahtapot ızgara için 1 saatten fazla bekledik. Sordugumuzda siparişiniz alındı az sonra gelir dediler. En sonunda bizim siparişlerin işleme alınmadıgını fark ettik, levreği iptal ettik. Yaklaşık 70dk. Sonra 1er porsiyon kalamar, karides, ahtapot bacağı geldi. Saat gece 10’a geliyordu servis ettiklerinde. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. 👎👎👎Paranızla rezillik resmen. Bu kadar kepazeliğe 4900tl fatura istemeyi de başarıp, bir de utanmadan özür mahiyetinde 200tl indirim yapıp, bu rezil aksam yemeğinin üstüne mum diktiler. İşletme yöneticisi görünümlü bey YÖNETEMİYORSUNUZ, esnaf değilsiniz. 👊🏻Bu kafayla giderse kapandığınızı görmek uzun zaman almayacak. 👏
15 Ağustos 2025
Yemekler lezzetliydi, servis de gayet iyiydi. Ancak ne yazik ki fiyat konusunda büyük bir sürpriz yasadik. Iki yetiskin ve bir küçük çocuk için yaklasik 14.000 TL'lik bir hesap geldi. Masamiza siparig olarak dört çesit meze, 900 gram mercan baligi ve 400 gramlik küçük bir balik gelmisti.
Fiyat-kalite oranı nasıl?
Langusta Restaurant
Ada Balık
Atatürk Monument
Maşatlık
Mezarlık
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen