


Fiyat-kalite oranı nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Evka 3, 121. Sk. No: 26, 35030 Bornova/İzmir
Bornova, İzmir
8 Haziran 2025
Mekân olarak sakin bir mahallede, güzel döşenmiş. Ancak biraz daha ilgi istiyor. Masaların çoğu boştu. Ara bir yerde olmasından dolayı çok fazla rağbet görmüyor galiba. Yediğimiz etler lezzetliydi, kararında pişmişti. Mezeler fena değildi. Fiyat performans olarak üst düzey bir yer değil. Ama etleri denemeye değer.

16 Temmuz 2024
Olumsuz yorumların arkası boş. Hem meze hem de etlerin tadına baktım. Globalde iş yapıyorum, Brezilya-Jakarta arası 100’lerce et restoranı deneyimim …

17 Temmuz 2022
Her zaman belli bir kalitede etler kaliteli Mezeler taze güzel bir şarap menüsü de var personel güleryüzlü

21 Haziran 2020
Oldukca nezih ve temiz bir ortam, Samimi ve ilgili personellere sahip. Et çeşitleri oldukca lezzetli, …

1 Temmuz 2019
Elit ve iyi bir mekan alkollü olmasına rağmen Nezih bir müşteri portföyü var grup yemeklerine yada özel günlerde tercih edilebilir bence tek sıkıntı biraz ışık yemek yediğim bir yerde aydınlık arıyorum çünkü romantik mekan statüsünde değil sonuçta ve biraz ışık bence iyidir... Biraz fiyatlı gelebilir ama hakkını verirler... Tavsiyem tereyağlı sarım

1 Temmuz 2019
Başında işin patronu Seçkin Beyle beraber tüm çalışan arkadaşlar çok ilgililer. Etlerini kendileri seçip kesiyorlar asıl meslekleri kasaplık. Şimdi Steak House ile yıllardır yaptıkları bu işi taçlandırmışlar. Ellerine sağlık.


2 Haziran 2019
Anlatıldığı gibi bir yer bulamadık. Etleri de, sunumu da sıradandı. Servis de bize biraz yavaş geldi. Fiyatlari civardaki benzer yerlerden ucuz değil. We couldn't find a place like it has been told. The meat and its presentation was ordinary. The service was also slow to our taste. The prices are not cheaper like similar restaurants around.




11 Kasım 2025
Öncelikle asla tavsiye etmiyorum menü bulunmuyor ve yediğiniz şeylerin fiyatını kasada öğreniyorsunuz 2 parça ete çok yüksek bir miktar ödedik gerçekten eşrefle kınıyorum keşke herkes işini hakkıyla yapsa üstelik Restorantda bir köpek bulunuyor ve sürekli dibimizdeydi çocuklarımızla gittik çocuklarımız köpekten korkmasına rağmen asla aldırış edilmedi yemek yediğimiz yerde köpek üstümüze atlıyordu hizmet 0 memnuniyet 0 ve yorumlara bakılırsada kimse memnun değil ve buna asla aldırış edilmemiş benim için kötü bir deneyim oldu.
22 Ağustos 2025
Verdiğiniz paranin hakkını alamadığımız bir mekan ilk kez gittik bidahada gitmeyi düşünmeyiz.Esnaflik Güleryüz sıfır.Fiyatlar yüksek.yanlis salata getirip hatayı telafi etme çabasına bile girmediler.
16 Ağustos 2025
Merhaba, yıllardır tercih ettiğimiz restorana 5 yaşındaki kızım ile cumartesi akşamı 7 gibi akşam yemeğine gittik. Kasap reyonundan cuma yoğunluk olduğunu söyledikleri için ne kuzu sırt,ne pirzola , ne bi kemikli et kalmamıştı, bu tarz bilinen ve büyük bir restoranın tedarik zayıf olmadı bizi yıllar sonra çok şaşırttı, alkolsüz 3 kişi 4000 küsür t
Fiyat-kalite oranı nasıl?
Basket Potası
Bowlroom
Pastane
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen