


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
girişi, Kaşbelen Mücavir, Uşak Ünv. karşısı, 64000 Mende/Merkez/Uşak
Merkez, Uşak
23 Aralık 2025
Arkadaşlar tost harikaydı ✨köfte yedik o da harikaydı 💐Tuna abi zaten harikaaaa 🧿gidin ya muhteşem cidden çay da var 😁
20 Aralık 2025
Uşakta ilk defa böyle tavuk yedim. Gurme seviyede bence bölme sucuğunuda deneyebilirsiniz
21 Kasım 2025
Mekan güzel doğayla iç içe sipariş verdiğimde en fazla 15 dk beklemedim bile yemekleri çok güzeldi ve gayet hijyenikti çalışanları güler yüzlüydü gayet hoş karşılandım üniversiteye yakın olması öğrenciler için çok iyi köfte ekmeği denemelisiniz
30 Ekim 2025
Yemekleri gayet lezzetli. Yemek sonrasında çay ikram etmeleri Dr cabası.
12 Haziran 2025
Üniversite de öğretim üyesiyim öğlenleri ve okulda kaldığım zaman akşamları geliyoruz… öncelikle çok nezaketli insanlar… köfte,tost harika.bahçesi ferah yazları püfür püfür.. kışları soba üstünde çay yapıyorlar . her seferinde mutlu ayrılıyoruz… herkese tavsiye ederim… saygılar
16 Mayıs 2025
Çok eğlenceli samimi bir ortam ,yemekleri lezzetli ve ilgi ve alakalılar tam bir öğrenci dostu yer ve uşaktan geçerken tekrar uğrayabileceğim bir yer oldu her şey için teşekkürrr ederizzz mendi tostçu.
30 Nisan 2025
2 senedir buraya çok gidip geldim. Çalışanlar çok samimi. Ortam çok güzel. Köftesi ve tavuğu da uşakta yiyebileceğiniz en iyilerdendir. Denemenizi mutlaka öneririm pişman olmazsınız.
9 Mart 2025
Kesinlikle tavsiye ediyorum. Benim için anne tostundan sonraki en sevdiğim tosttur . Herşeyin tertemiz olması insanın içini rahatlatıyor . Sıcacık bir aile ortamı . Sonuna kadar öneriyorum .
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
girişi, Kaşbelen Mücavir, Uşak Ünv. karşısı, 64000 Mende/Merkez/Uşak
Merkez, Uşak
Telefon yok
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen