

Mekanın genel enerjisi nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Cumhuriyet, Hükümet Cd. No:111, 60500 Erbaa/Tokat
Erbaa, Tokat
Atıştır döner şu anda kapalı.
20 Ocak 2026
Çok güzel ve leziz yiyecekleriyle Erbaamızın en iyi fast food mekanı çalışanlar nazik ve kibar ellerinden geldikleri kadar herşeye yardımcı oluyorlar ve fiyatları diğer yerlere göre uygun ve heryerden daha leziz yapıyor emeği geçen herkese teşekkür ederim 🙏
23 Eylül 2025
Ahmet ve Ömer ustalarımızın yemekleri hakikaten pek lezizdir. İstanbul'da iken yaklaşık beş sene bu iki güzel insanın yemekleri ile karnımı doyurdum. Ve şunu gayet net bir şekilde söyleyebilirim ki iki ustanın da yemeklerini pek özledim ve daha da özleyeceğim gibi duruyor. Erbaa'ya uğradığımda Atıştır Büfe'ye muhakkak geleceğim ve bitsin artık bu hasret demeyi ihmal etmeyeceğim :) Ellerinize sağlık...
8 Eylül 2025
Burayı işleten kişiler ile uzun bir tanışıklığımız var. Kendileri dürüst, ahlaklı, işlerini iyi yapan güzel insanlar. Onların çok yemeklerini yedim. Allah razı olsun hepsi de baya güzeldi. Gitmenizi şiddetle tavsiye ederim.
30 Temmuz 2025
ÖNEMLİ UYARI: Parmaklarınızı yemeyin! Ahmet Bey ve Ömer Bey'in kaliteli yemekleri ve güler yüzlü hizmetleri, Atıştır Büfe'yi tercih etmek için yeterli sebepler. Yemek yemek için çok vaktiniz yoksa veya daha ekonomik bir öğün olsun istiyorsanız Erbaa'da başka bir adres aramayın.
2 Temmuz 2025
İstanbul deneyimi olan kıymetli ustaların sahibi olduğu mekan. Elleri lezzetli, menü çeşidi çok fazla. Kesinlikle denenmesi gerekli ve müdavimi olunacak bir mekan olduğunu düşünüyorum. Erbaa ilçemize hayırlı olsun.
20 Mayıs 2025
Ahmet ustam, Ömer ustam.. İstanbul/Boğaziçi’nin efsane aşçıları bir olmuş memleketlerinde mekan açmışlar. Bulunduğunuz mekana değer katan adam gibi adamlar… Mekanınız hayırlı olsun. Lezzetinizden şüphem yok.
16 Nisan 2025
5 yıl bu adamların (Ahmet ve Ömer usta) elinden yemek yemiş birisi olarak söyleyebilirim ki; elleri çok lezzetli ustalarımın :). Ürünlerin içeriği bol, kaliteli ve lezzetlidir.
24 Mart 2025
İşletme sahipleri Ömer ve Ahmet Usta'nın İstanbul'daki mekanlarının daimi üyesiydim. Maşallah ben böyle bir lezzet görmedim. Allah razı olsun. Her çeşit yemeklerini yedim. Hepsi de mükemmeldi. Kendileri güler yüzlü ve çok iyi insanlar. Gitmenizi şiddetle tavsiye ederim.
18 Nisan 2024
Biz iki yarım istedik biri yarım yarısı geldi geri iade istedik verdik bi kere dediler berbat
10 Ağustos 2023
Ahmet ustanın ellerine sağlık çok lezzetli büyük ihtimalle sevgisini katarak hazırlamıştı yıldızlar yetersiz kalır Allah hayırlı kazançlar nasip etsin inşallah
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Atıştır döner şu anda kapalı.
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen