


Tekrar gelir misiniz?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Merkez, Erfelek girişi, Merkez, Esat Türkmen Cd. 17/D, 57800 Erfelek/Sinop
Merkez, Sinop
TürkRestaurant şu anda kapalı.
10 Kasım 2025
Ortam güzel, ancak kahvaltı için gittik menü yok. Üç çocuk dört yetişkin gitmiştik. Çocuklar küçük sucuklu yumurta patates kızartması dışında bir şey yemez; ekmek bile yemezler. Serpme kahvaltı için içeriği temsil edecek bir görsel yok, ayrıca kahvaltı için menü yok. Ben zaten glutenli bir şey yiyemiyorum. İçimizden biri ayrı çorba ve menemen aldı. İki serpme kahvaltı istedik. Bir de sucuklu yumurta, garson ısrarla üç serpme kahvaltı almamızı telkin etti. İçeriği görmüyoruz, zaten ben ve çocuklar gelen serpme kahvaltının çoğunu yiyemeyeceğiz niye alalım. Gelcek kahvaltının içeriği gösteremiyorlar, ilave alacaklarımızı ona göre alacağız. Garson ekstra servis açarsam 80 tl dedi. Çok ayıp yaptıkları. Hem menü yok, hem boş tabağa para istiyor. Ben oturduğunuz yere para alırım, önüne ne getirirsem yersin misali. Çay servisi bile termosla. Bari sadece ekstra ekmeğe ücret isteyin. Boş tabağa para nedir ya. Serpme kahvaltı olayında bu hep oluyormuş. İşletmeciler bu olayı daha makul çözmeli. Çözemezse müşteri kaçırırlar. Bu işletmeye de serpme kahvaltılarını resmetmerini tavsiye ediyorum. Zira gösterdikleri resimle servis edilemin ilgisi yok.
23 Ekim 2025
Kahvaltı için geldim. Fiyatları çok uygun. İçerisi temiz ve lezzeti de güzel.
2 Ekim 2025
İlgi alaka hizmet çok güzeldi bı okdarda yemekleri de damak tadıma çok uygundu teşekkür ederim
19 Ağustos 2025
Şelale gezisi dönüşü restorant ararken tesadüf bulduğumuz restorant gayet sakin , nezih ve temizdi. Yemek sorunu olan çocuğumuz için ilgi gösterdiler yemekleri lezzetliydi özellikle mertcan beye teşekkür ederiz :)
21 Mayıs 2025
İstanbul'dan tatil için geldiğimde denk geldiğim restoran. Yemekleri cok güzel ve bir o kadar da uygun, lezzetli özellikle de misafirperver oluşları güler yüzlü davranışları. Samimi ve gerçekten lezzetli bir yer arıyorsanız mutlaka uğramadan gitmeyin.
27 Nisan 2025
Başka yer aramayın ilçenin en temiz ve lezzetli yeri biz ailecek manti yedik. Sinop mantisi cok iyi diğer yerler pislik içinde
23 Nisan 2025
Fiyat performans oranı mükemmel bir Restaurant Yemekler lezzetli, taze ve doyurucuydu Yol üzerinde geçerken muhakkak tavsiye ederim
19 Mart 2025
Sinop Gezisinde Erfelek şelalelerine giderken yorumlarına güvenerek girdiğimiz lokanta da güler yüzle hizmet sıfırdı yemekler lezzetsizdi tavuk sote çok yağlı köfte de soğanlar baş kaldırmıştı aldığı ücretin hakkını vermeyen bi işletme oldu tavsiye etmiyorum...
18 Ağustos 2024
Arkadaş grubumla gittik.Kahvaltı çok güzel tabakalar da her şey vardı. Özellikle paça çorbasını tavsiye ederim enfes...
26 Temmuz 2024
Tatlıca şelalelerine uğrayıp dönüşte yorumlardan bakarak geldiğimiz bir lokanta.esnaf lokantaları gibi yemekleri lezzetli ve doyurucuydu. çeşme suyundan var masada ve mutlaka için barajdan gelen suyun aritmasindan geliyormuş içimi çok güzel ve tatlı bir su.hatta arabalarimizdaki boş siselere rica ettik genç calisan arkadaşlar doldurdular🙃 eğer buraya kadar geldiyseniz yemek fikriniz varsa pişman olmazsınız.fiyatlar çok makul .çalışanların ilgi ve alakalari çok iyidi.etraftaki canlı çiçeklere bayıldım .( Kurufasulye pilav misket köfte mantı yedik küçük bir salata ve turşu yanında servis ettiler.istedigimiz kadar da çay ikram edildi.fiyat 640₺ 4kisiye rahatlıkla yetti) 26.07.2024
Tekrar gelir misiniz?
Merkez, Erfelek girişi, Merkez, Esat Türkmen Cd. 17/D, 57800 Erfelek/Sinop
Merkez, Sinop
0543 650 80 68
TürkRestaurant şu anda kapalı.
Erfelek Pazar Yeri
Bakkal
Kütüphane
Katlamacı
Fırın
Şehit Muharrem Eryavuz Parkı
Ormancı Rasim Aydın Parkı
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen