


Mekanın genel enerjisi nasıl?
Kale, 53100 Rize Merkez/Rize
Merkez, Rize
6 Ağustos 2023
Manzarası çok güzel kesinlikle Rize'ye geldiğinde ugranilmasi gereken bir yer şuan ana yolu bozuk başka yoldan çıkıyorsunuz araç yoksa yok Uzak ve çok eğimli araçla bile dikkatli çıkmak lazım 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 …


15 Ocak 2026
Bugün 20:50 kale çay bahçesine gittik. Sandalyeleri olmayan bir masa vardı. Çalışan arkadaştan sandalye getirmesini rica ettik. Bize gidip diğer masalardan sandalye toplamamızı söyledi.Başka bir işletmede Böyle bir terbiyesizlik görülmemiştir sanırım. Saolsun oturan diğer insanlar sandalyelerini paylaştılar.Bulduğumuz masada kirliydi.temizleme zahmetinde de bulunmadılar.20 dk bekledik sipariş almaya da kimse gelmedi.Bizde kalkmak zorunda kaldık.Vasat bir işletme.Belediyenin işletmeyi ve çalışanları acilen denetlemesi gerekir.
24 Kasım 2025
Çay Rize'de içilir dediler. En iyide çay bahçesinde içilir dediler geldik. Manzara fotoğraflardaki gibi. Hemen aşağısında camii mevcud.
30 Eylül 2025
Sehirler icin kaleler en ugrak yerlerdir ve bir nevi sehrin yuzudur bir Rizeli olarak disardan gelen misafirlere bizi bu kadar mahcup hissettirecek bir isletme olmasi cayin acimis masaya getirilmesi tabi tenezzul edip de getirirlerse o da tost diye onumuze kuru ekmegin koyulmasi ilgisiz alakasiz calisanlar ve masaya getirilmesi unutulan seylerin hesapta istenmesi daha bir suru rezillik sey sayabilirim insallah Rize miz icin cok kotu bir imaj yaratan bu isletme denetlenir ve herseyi ile yeni bir duzenleme yapilir diyelim.
5 Eylül 2025
Doğu turundan sonra karadeniz turu yapalım dedik ve Rizeye geldik. Ziyaret edilecek yerler arasında Rize Kalesine çıktık ve ordaki çay bahçesinde demlik çay içelim dedik. Gördüğümüz muamele içler acısı denecek kadar üzüntülü. Genç garsonlara sipariş vermek için can çekişme durumuna kadar geldik. Siparişi ne oldu abi sorusuyla zar zor alabildi. İstediğimiz demlik çay. Daha sonra tost sipariş verdik zor bela onuda 5 dakikada anca anlayabildi. Tost geliyor yanında bir tane veya masada bir tane peçete yok. Peçete istemek için 4-5 kere istedik en sonunda neden kızıyorsun abi oldu. Etraf leş gibi pis. Ben böyle saygısız , misafirine hürmet etmeyen, umursamaz bir işletme görmedim. Bir doğuya gidinde insan nasıl ağırlanır görün, medeniyet nasıl olur, hürmet nasıl edilir görün ve öğrenin. YAZIKLAR OLSUN SİZE!!!!!!!
24 Ağustos 2025
Kocamla birlikte gittik fakat Hizmetten hic memnun kalmadik garsonlarin ilgisi 0 siparis veremeyelim diye gozumuze bile bakmiyolar duymamazliga veriyolar ve garson sayisi yeterli degil. Hijyen bakimindan da olumlu yorumda bulunmak zor.
5 Temmuz 2025
Belediye işlettiği için fiyatlar gayet uygun, hizmet iyi
22 Mayıs 2025
Merdivenleri görünürden daha dik yorucu ama manzara güzel. İşletme hakkında aynı şeyleri söylemeyeceğim çay dendimi akla Rize gelir üstelik belediye işletmesi birde böyle kötü reklam yapılmazdı bulanık bir çay geldi sorduğumuzda da tazelikten cevabını aldık. Biz daha önce hiç taze çay içmemişiz !
14 Ağustos 2024
Manzarası güzel ama işletmesi güzel olamayan bir yer . Turşu kavurması istedik konserve getirdiler bi de pişkin pişkin turşudan yapsak ona turşu mu dayanır dediler. Mıhlamasını beğenmedim çayı demlikle istedik ama oturması için 15 dk filan bekledik. Manzara mükemmel ama çalışanlar acilen değişmeli He bi de araplara hitap eden bi yer kendimizi tu
10 Ağustos 2024
Yorum yapabilmek için bir yıldız vermek zorunda kaldım Sayın belediyenin yetkilisi burada neler oluyor haberiniz yok mu Tuvalet temizliği kocaman bir 0 Müşteriye karşı davranış sıfır Masada QR kod var hesabı ödemeye gelince wi-fi yok böyle bir işletme Rize'nin kalesine yakışmıyor yeşil çay içtim çay küf kokuyordu aklım başımda iken bir daha kaleye
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Kale, 53100 Rize Merkez/Rize
Merkez, Rize
Telefon yok
Adı Yörem Çiğköfte
Yörem
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen