


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
perşembe yaylası hasrET ızgara, Çakırlı, 52500 Aybastı/Ordu
Perşembe, Ordu
8 Haziran 2026
Salata ücretli veriliyor 150 Tl, bu bana garip geldi çünkü harika da bir salata değildi , içinde kırmızı soğan, maydonoz filan yoktu. Manda yoğurdu 200 Tl ama bence orjinal manda yoğurdu değil çünkü masaya geldiği anda sulandı bu yoğurt. Kuzu eti ise ortalama Türkiye’de her yerde yenilebilecek klasik etti. Bir daha tercih etmem. Çevresindeki altern
30 Temmuz 2025
Lezzetli ve guzel ilgi alaka super
30 Temmuz 2025
Hizmeti kaliteli her zaman gidilecek bir mekan zaten bir aile işletmesi tekrar deneyimlemek isteyeceğim bir lezzet,ersin ustamın ellerine sağlık.
29 Temmuz 2025
Bu yaylada kuzu tadı gerçekten farklı lezzetli
23 Haziran 2025
Misafirlerimle geldim lezzet ve hizmet çok güzeldi tavsiye ederim
9 Haziran 2025
Hizmet güzeldi, etin lezzetine diyecek kelime bulamiyorum
3 Haziran 2025
24 temmuzda arkadasimla 1 kilo kuzu 1 salata ve 1 surahi ayran soyledik. Kuze fena degildi.Ayran iyiydi. Salata hafif eksiydi. En son ödeme yerinde ordaki gorevliye salatanin hafif eksi oldugunu soyledim .Bunu soylerken amacim bidahakine dikkat edin mesaji vermekti. Ama bana olmaz boyle sabahtan beri kimse bisey demedi bi sizinki mi eksi dedi. O anda baska bi musteri de eksi oldigunu soyledi. Bak dedim salata masada ama hala kendilerine toz kondurmuyor. Parasini almayalim dedi. Ben o tarafta degilim dedim ama bu sekilde esnaflik olmaz dedim ve ciktim. Kesinlikle tavsiye etmem. Alternatif cok.
27 Nisan 2025
Ailenizle birlikte gönül rahatlığı ile oturup yemek yiyeceğiniz bir ortam işletme aile işletmesi olup tavsiye ederim
9 Mart 2025
Ailenizle gelebileceğiniz güzel mekan et ve köfte lezzetliydi
5 Mart 2025
O kadar işletme varken işte insan şaşıyor ya yolumuz bu mekana düştü. Yarım kilo köfte, yarım kilo kuzu söyledik. Zaten hoşgeldiniz, buyurun vs gibi sözler yok. Köftenin altı ve üstü yanmaya yakındı, kıtır kıtır olmuş. Utanmadan o köfteyi bize getirdiler. Köfte değil sanki kraker yedik. Kuzu ise incecik kağıt gibi geliyor (önceki gittigim yerlerde de böyleydi). Hiç ses etmedim bakalim gelip de özür babında bir şey derler mi diye bekledim ama nafile. Hizmet diye bir şey yok, sadece gözlüklü orta boylu bir genç vardı o biraz nazikti. Salata ücretli ayrıca. Anladığım kadarıyla aile işletmesi ancak hepsi birbirinden kaba, insan biraz kibar, güler yüzlü ve nazik olur. O güzelim doğa harikası Persembe yaylasinda bunlar firsatci, dolandirici olmus, yeter ki ellerine düşmeyin. Eminim diğer bir çok işletme de aynı mantıkta çalışıyor. Bence kendi etinizi götürün orada çok güzel piknik yerleri var. Bir daha bırak gitmeyi o işletmenin önünden bile geçmem. Lafı çok uzatmaya gerek yok bence buraya kesinlikle GİTMEYİN..
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Perşembe Yaylası
Hanımeli Restoran
Taş Konak Butik Otel
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen