


Fiyat-kalite oranı nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Akyazı, Şht. Tarkan Biber Cd. No:10 D:B, 52200 Altınordu/Ordu
Altınordu, Ordu
Grano Vita Gurme Fırın şu anda sakin.
14 Haziran 2026
Bol çeşit ve temiz, sağlıklı ürünler
26 Ocak 2026
Gerçekten mükemmeldi personellerin güler yüzü beni çok mutlu etti tatlılarına bayılıyorum
21 Aralık 2025
Çalışanlar çok güler yüzlü ve hizmet kalitesi Ordu'da en yüksek mekan olabilir biz gayet memnun kaldık tekrar tercih edeceğiz
19 Aralık 2025
Gerçekten cok hos bir mekan hem hizmet hem tat olarak harikaydı 👏🏻👏🏻
1 Aralık 2025
Ordu’da böyle sıcak ve lezzetli bir kafe bulmak gerçekten harika. Menüdeki tatlılar ve börekler taptaze, özellikle kıymalı kol böreği ve ciabatta sandviç favorim oldu. Mekânın atmosferi çok samimi, kahve ve atıştırmalık için uğramak bile yetiyor. Servis hızlı ve güler yüzlü. Kesinlikle tekrar geleceğim.
1 Kasım 2025
Ekmekler çok güzel 🙈
29 Eylül 2025
Çok güzeldi çeşit çok yiyecekleri lezzetli biz limonata söyledik taze sıkım çok iyi tavsiye ederim
28 Ağustos 2025
Artisan ekmekleri nefis,Börek tam Sarıyer usulü.
10 Ağustos 2025
Çok hızlı bir şekilde kahvaltımız geldi.Karadeniz turumuzda en iyi çayı burada içtik.Grano kahvaltı,su böreği aldık.Hepsi lezzetliydi.Fiyatlar uygun,2 kişilik kahvaltı 350 lira,su böreği 100 liraydı.Kesinlikle tavsiye ederim.
20 Temmuz 2025
Restoranın cevabına yanıtım: Cevabınız için teşekkür ederim, ancak açık konuşmak gerekirse, bu yanıtınız da en az yaşadığım deneyim kadar şaşırtıcı. Ben burada yaklaşık 1000 TL’lik bir hesap hatasından, ama daha da önemlisi bu hatanın ardından gelen empati yoksunu iletişimden bahsediyorum. Kasiyeriniz ne hatasını kabul etti, ne de özür dileme nezaketini gösterdi. Buna dikkat çektiğim yorumuma “iyi niyetten uzak” demeniz ise, durumu ciddiyetle değerlendirmediğinizi ve müşterinizin geri bildirimine gereken saygıyı göstermediğinizi açıkça ortaya koyuyor. Mesele yalnızca “özür” kelimesi değil. Mahcubiyet tavırla da, sözle de ifade edilebilir. Ne yazık ki, bu yaklaşımın ne kasiyerinizde ne de verdiğiniz yanıtta yer aldığını gördüm. Bu durum, hizmet anlayışınızda ciddi bir sorun olduğunu düşündürüyor. Hesap hatası belli sınırlar içinde elbette olabilir; bu, insanlık halidir. Ancak bu tür bir hataya karşı bir sorumluluk duygusu gösterilmemesi, müşteri güvenini zedeler ve benzer hataların sıkça yaşandığı izlenimini doğurur. Size bir örnek vermek isterim: “Dikkatiniz sayesinde yanlış hesaplama fark edilip düzeltildiği için teşekkür ederiz. Ancak yaşadığınız iletişimden ötürü üzgünüz. Böyle bir durumda çalışanımızın daha empatik bir yaklaşım göstermesi gerekirdi. Bu geri bildiriminiz bizim için çok değerli ve gerekli değerlendirmeleri yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Size daha güzel bir deneyim yaşatmayı isteriz.” İşte, normal bir işletme böyle bir cevap verirdi. Umudum az ama belki bu örnek size bir fikir verir. İlk yorumum: Kısa hikaye: Kasiyer 1000 tl fazla hesap çıkardı. Kusura bakmayın bile demedi. Uzun hikaye: Kasada hesabı öderken kasiyerin hesap makinesiyle yanlış toplama işlemi yaptığını farkettim. Kasiyer, ürünlerin fiyatını toplarken son iki ürüne geldiğinde 10 artı 40 yerine artıya basmadığı için 1040 yazdı. Böylece hesap, olması gerekenden yaklaşık 1000 tl fazla, yani 2470 tl çıktı. Ben de kasiyerden bir daha hesap yapmasını rica ettim. Bu sefer 1480 tl hesapladı. Bir kere de doğrulamak için hesap yaptı. Yine 1480 tl çıktı. Hesabı ödedim. Kasiyere ise ilk sefer yaklaşık 1000 tl fazla hesapladığını hatırlattım. “Önemli değil” dedi. Bu lafa çok şaşırdım. “Sizin için belki önemli değil ama 1000 tl benim için önemli” diye karşılık verdim. Bunun üzerine kasiyer, bu yanlışlığın asıl kendisi için önemli olduğunu, bu işletmenin kasiyeri olduğunu ve yanlış yapması durumunda kendisinin sorun yaşayacağını söyledi. Kasiyerin özür dilememesi beni çok şaşırttı ve “hiç olmazsa bir kusura bakma deseydiniz dedim.” Kasiyer ise “sorun değil” dedi. Bu beni daha da şaşırttı. Kasiyerle daha fazla konuşmanın bir anlamı olmayacağını düşünüp orayı terk ettim. Fakat kafamda bir soru işareti oluştu. İşini düzgün yapmayan ve hata yaptığı halde bırakın özür dilemeyi, izah edildiği halde hatasını bile görmekten yoksun olan böyle bir kasiyere sahip bir işletmenin nasıl ayakta kaldığı.
Fiyat-kalite oranı nasıl?
Akyazı, Şht. Tarkan Biber Cd. No:10 D:B, 52200 Altınordu/Ordu
Altınordu, Ordu
(0452) 233 62 33
Grano Vita Gurme Fırın şu anda sakin.
Anti Marmaris Cafe
Semt Lokantası Kır Pidesi
Bereket Döner
Çorbacı
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen