


Tekrar gelir misiniz?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
İskele, Burgaz Yolu No:24, 48900 Datça/Muğla
Datça, Muğla
Meliha Hanım Su Böreği şu anda kapalı.
10 Haziran 2026
Kahvaltı için su böreği söyledik eşim ile ,peynirlisi ve kıymalısı çok çok güzeldi . Tam bir anne yemeği 😌

27 Mayıs 2026
Sarma ve içli köfte yedim gerçekten inanılmaz lezzetliydi ayrıca hanımefendiler de çok güler yüzlüydü. Ancak beni şaşırtan şey limonata oldu. Tartışmasız 40 yıllık ömründe içtiğim en iy limonataydı :)


24 Kasım 2025
Ailecek geldik, kıymalı ve peynirli su böreğini denedik, gerçekten bayıldık! Hamuru incecik, içi bol ve çok lezzetliydi. İşletme sahibi hanımefendi de çok ilgili ve samimiydi. Güler yüzü ve sıcak karşılamasıyla kendimizi evimizde gibi hissettik. Kesinlikle tekrar geleceğiz! 🌟✨ …




27 Eylül 2025
Mantı ve yağlama yedik. Eti boldu ve yoğurdu güzeldi. Porsiyon olarak da doyurucuydu. Ev yapımı limonatası biraz ekşi, sanırım kabuğuyla birlikte yapılıyor. Genel olarak memnun kaldık.


24 Eylül 2025
Güler yüzlü samimi bir aile işletmesi. Her şey çok lezzetli ve tabi ki el yapımı. Fiyatlar da oldukça makul. Yağlama, zeytinyağlı yaprak sarma, mantı, sı böreği, el yapımı limonata bu ürünleri iki defa denedim hep aynı lezzet. Şiddetle tavsiye edilir 🤗 …




23 Eylül 2025
Kayseri yağlaması yedik , resmini cekemedim o kadar actik ki direk yemeye başladık :). Lezzeti yerindeydi sadece porsiyonu birazcik daha büyük olabilirdi istahi yerinde olanlar icin ;) İçli köfte de denedik o da malzemesi bol ve lezzetliydi. Sahibi olduğunu düşündüğümüz hanim efendinin bizzat masamiza gelip selam vermesi, hal hatir sorması hoştu.(Y


22 Eylül 2025
Hasret kaldığım lezzetlerin hepsini bir arada burada buldum. Öncelikle yağlama enfes. Baklava efsane. Sarma harika. Tam bir ev mutfağı, anneanne elinden yemekler. Şiddetle tavsiye ederim.

8 Eylül 2025
Biz gayet memlun kaldık öncellikle özlediğimiz lezzet olan kayseri yağlaması çok lezzetliydi yağı yerinde kıyma oranı yerinde gayet başarılıydı mantısı el açmasıydı el açması mantıya bayılırım şahsen üzerinde yoğurdu ve sosuyla çok güzel gitti fakat harcı biraz daha fazla olsa tadından yenmez bu arada mantı için baharatlarda mevcut içli köfte’nin h




26 Ağustos 2025
Küçük ve mütevazi bir mekan. Yağlama çok iyiydi, börek de çok güzeldi. Kendi yaptıkları kırmızı biber de çok lezzetli, kendine has bir tadı var.




20 Ağustos 2025
Su böreği, Yağlama ve Mantı denedik. Hepsi lezzetli ve hafifti. Tek problem mekanın küçük olması bence. Bekleme süresi çok uzun değildi. Ücret bir tık pahalı geldi ama genel olarak memnun kaldık.


Tekrar gelir misiniz?
Meliha Hanım Su Böreği şu anda kapalı.
Burger King
Armoni Hotel Datca
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen