


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Yeni İstanbul yolu, Dokuz, cad, 42420 Selçuklu/Konya
Selçuklu, Konya
Akhan Et Mangal şu anda sakin.
28 Mayıs 2026
Çok güzel bir mekan yemekler servis garsonlar çok ilgili yemekler den çok memnun kaldık yemeklerin yanında gelen mezelerde çok güzeldi çok beğendik servisler çok hızlı ve çok ilgililerdi çok memnun kaldık kesinlinlikle gelmenizi öneririm

20 Mayıs 2026
Yandaki Miss Gibi Manzaranın Kapatılmasına Üzüldüm , Keşke Birazdaha Farklı ve Görsel Olsa İdi Yeşil Duvarlar , Odalara gelince Temizdi Sıcaktı , Hizmet Güzel ve Güleryüzlü İdi , Yemekleri Denemedik Aç Olamadığımız İçin , Daha Farklı Tatlı Çeşitleri Olursa İyi Olur 👌🏻 Şahsen Sadece Katmer ve Künefe Vardı , Künefe ve Çay Daha Sıcak Gelmeli İdi ☺️




19 Mayıs 2026
İki kişi için önceden rezervasyon ile odalarına yer ayiırttığımız mekan konya çıkışında yolculuk yapacakların uğrayıp devam edebileceği ya da kafa dinlemek için kaçacağı bir yer. Sakin kendi halinde hem odaları hem de masalı sandalyeli olan …

7 Mart 2026
Tek kelimeyle harika İftara gelmemize rağmen her şey çok lezzetli ve sıcaktı ellerinize sağlık tavsiye ederim..🙏🏻


14 Şubat 2026
Odalar genişliği ideal, ve sıcaktı. Personel temiz ve güleryüzlü, kahvaltılık malzemeler miktarları yeterli ve tatlarıda ortalama üstü. Çay çok istenilen seviyede değil. Kaymak azcık ekşi gibiydi, petrol istasyonu içinde olması biraz gürültü yapıyor açıkçası. Teşekkürler



2 Şubat 2026
Arkadaşlarla geldik personelllerin ilgisi güzeldi yemek ve servisler zamanında ve düzgün bir şekilde geldi memnun kaldık Fatih beye ayrıca teşekkürler ilgisinden dolayı

29 Ocak 2026
Küçük not. Dışarıda kahvaltı yapmayı çok sevenlerden değilim; evde kurulan sofranın samimiyeti her zaman bir adım önde. Ama bizlere her gün kahvaltı hazırlayan, çoğu zaman kendi çayını soğuk içen eşlerimize küçük bir değişiklik, minik bir mola olsun istedik. Bir gün de onlar masaya otursun, “Çay tazelensin mi?” sorusunu başkası sorsun diye… Gönül n


28 Ocak 2026
Bizde yaklaşık 20 kişilik kafile olarak gittik ama memnun kalmadığımız şeyler oldu Hepimiz ızgara kiloluk et söyledik 20 kişinin yemeğini aynı anda getirmeyi düşündünüz ama soğuk geleceğini düşünemediniz sanırım Hızlı olsun diye pişirmesinide çabuk yapmışsın ya da beklediği için iyi pişmemiş gibiydi Büyük salon gibi olan yerdeydik 2 tane pelet


2 Ocak 2026
özellikle ortam harika odalar sıcacık yiyecekler kaliteli çalışan personellerde güler yüzlü ve samimi özellikle fatih bey çok ilgili ve değerli birisi gelmeye değer bir yer

18 Mart 2026
Ramazan ayında iftar için kalabalık bir grupla gittik. Yemekleri ramazan olmasına rağmen sıcaktı ve oldukça lezzetliydi. Mezeleri ve tatlıları da gayet iyiydi. Tavsiye ederim.
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Akhan Et Mangal şu anda sakin.
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen