


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Cami, Cami Sk. 10/A, 41700 Darıca/Kocaeli
Darıca, Kocaeli
Ali Dayı Sütlü Tatlılar şu anda sakin.
21 Mart 2026
Dayınin tatlılar cidden efsane hep önünden geçiyordum almak nasip olmamıştı, şimdi iftar sonrası gidip aldım profiterolünü gerçekten çok lezizz dayı helal olsunn çikolatası çok hafif asla yormuyor profiterol hamuru yumasacık, Allah bol kazanç versin,,
24 Şubat 2026
Harika tatlıları var bayıldım 3 ceşit tatlı aldık sütü fıstiği şekeri muazzamdı üstelik hediye tatlı verdiler çok şaşırdım ısletme ufak ama tatlılsrı harika fiyatlarıda çok makul buldum umarım hızla büyürsünüz bugüzel tatlılar için teşekkür ederim. Dükanınız çok temis ve düzenliydi buda ayrı bir fark katıyor güler yüzünüzde öyle...
14 Şubat 2026
Saat fark etmeksizin hizmetinde eksiklik göstermeden müşteri memnuniyeti gerçekten çok iyi Bir işletme Allah kazançlarını bol bereketli eylesin
7 Şubat 2026
Gidip almak daha avantajlı olduğu için sipariş etmedik yerinden aldık san sebastian donuktu. E yani bu fiyata da kendilerinin yapmasını bekleyemeyiz zaten tadı fena değildi çikolatası azdı sadece. Bir de soğuk baklava aldık oğlum beğendi.
7 Şubat 2026
Soğuk kadayif aldık çok hafif ve lezzetliydi tavsiye ederim. Fiyatlar da gayet iyi.
3 Şubat 2026
Daha önce yemek sipariş uygulamasından yiyip beğenmiştim tatlar aynı malzeme sanki azalmış gibi servis iyi değil masalar pis , güler yüz göremedim bir abimiz yardımcı oldu bize gözlüklü mekanın sahibi mi bilmiyorum ama tavsiyem biraz güler yüz ve az bi sohbet elinde telefonla servis değil
5 Ocak 2026
Burak kucur ben çalışan bir personeldim sahibi değilim 150tl lik manolya yiyip buradan kötü yorum yapma hakkin olduğunu düşünmüyorum ayrıca devamlı müşterilerim beni iyi bilirler herkesle mesafeli hoş sohbetli biriyim
4 Ocak 2026
Yeni açılan şubesinde atom magnolya yedik. İçerisinde malzeme hiç yoktu. Çilekler kağıt inceliğinde ve kavanozun çevresine yapıştırılmış, çikolata da kavanozun köşesine göstermelik sürülmüş. Bize mi kötü hazırlananı denk geldi bilmiyorum ama 2 porsiyon muhallebiye 400tl vermiş olduk. 5-6 ay önce yediğimizde malzemeler çok boldu, çok iyiydi ama şimdi malzeme hiç yoktu, atom magnolya değil sadece muhallebi yemiş olduk
18 Aralık 2025
Ben kazandibi denedim ve çok beğendim aroması çok yoğun ve el yapımı gibi duruyor hizmet çok güzeldi ve hijyen gayet güzeldi öneririm fiyatlarda abartı değildi bir çok yerde denedim ama en güzeli buydu
30 Ekim 2025
Trendyoldan sipariş verdim, ilk defa böyle güzel bir san sebastian tatlısı yedik ayrıca yanında fazladan ikram olarak kazandibi yollamışlar.😊 böylede mütevazi bir işletme işi rast gitsin hayırlı işleri olsun.
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Ali Dayı Sütlü Tatlılar şu anda sakin.
Esnaf Lokantası
Gaziantep Lokantası
Nostalji Mantı
Kiremit Mangalbaşı
Roma Dondurmacısı
Fish And Chips
Drama Köfte
Çiğ Köfteci Sait
Darıca Kitapevi
Darıca Kale Park
Mavera Cafe
İpek Celep Pilates Studio
Haser Fırın
Yeşil Darıca Fırın
Tahtakale Avm
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen