



Mekanın genel enerjisi nasıl?
Fabrikalar, Atatürk Blv. 10/A, 37100 Kırıkkale Merkez/Kastamonu
Merkez, Kırıkkale
14 Mayıs 2020
Kesinlikle çok pahalı ve parasına göre aldığınız hizmet iyi değil.

23 Aralık 2025
Akşam vakti 6 kişi burayı tercih ettik ancak aramızdan birinin elinde dondurma vardı. Çalışanlar 5 kişinin içeriye girmesine izin verdi ve dondurması olan kişinin önüne geçerek "yiyeceğinizi bitirin öyle geçin içeri" diyerek içeri almadılar. Biz de mekanın kalitesini anlayınca anında çıktık. Esnaflıktan bihaber böylesi basiretsiz mekânları tercih etmiyorum.
14 Kasım 2025
Bence cok mukemmel nezih bir ortam yeni müdürüyle hem ekibi hemde hizmeti on numara güler yüzlü samimi personeli var ben çok memnun kaldim hem menüsü hem hizmetiyle insanın gözünede gönlüne de hitap ediyor teşekkür ediyorum kaliteli hizmetin tek adresi herkese tavsiye ediyorum 😊😊😊
8 Haziran 2025
Şimdi şöyle bir mekan düşünün; Menüden sıkma olduğunu garsona da teyit ettirdiğiniz bir içecek sipariş veriyorsunuz sonra aaa o da ne size şuruplu buz dolu BİR ŞEY geliyor. Bu benim verdiğim sipariş değil dediğiniz de garson sizi beklemeye alıyor 15dk. Sanırım nasıl bir laf kalabalığına getirsek de müşteriye bu içeceği kafalasak diye kurul toplantısı yapıyorlar. Ardından müdür olduğunu söyleyen zat yanınıza gelip sanki ilk defa sıkma içecek sipariş ediyormuşsunuz gibi Tatlı meyvelerden oluşması gereken içeceğinize tatlansın diye şurup koyduklarını söylüyor. İlk defa geldiğinizi, bu saçma açıklamalarla bir daha burayı tercih etmeyeceğinizi söylediğinizde SİZ BİLİRSİNİZ diyor. Neden? Çünkü Kırıkkale küçük sen gitmesen başkası gelir diye düşünüyor. Siz de sinirlenip senede 1 kere gittiğiniz memleketinizde karşılaştığınız duruma üzülüp içmeden kalkıyorsunuz. İşte böyle bir yer Kırıkkale Bey Konakları Şehir dışından bir misafiriniz gelirse götürmeyin ya da götürün götürün. Bir meyve suyunu değiştirmemek için kırk takla atan müdür her yerde görülmez ne de olsa...
7 Mayıs 2025
Yediğim en kötü yemekti diyebilirim köfte söyledik buz gibi donmuş bir şekilde geldi. Ardından bu donmuş dediğimizde değiştirelim dediler tabağı alıp fırında ısıtıp getirmişler tabak ısınmış fakat köfteler hala buz sorumlu görevliyi çağırıp ikinci defada hala buz gibi köfte gelmiş tadına bakarmısınız dedim tekrar 3 defa köfte gitti geldi ama bir iki günlük köfteyi ısıtıp getirmişler gibiydi zoraki artık uzatmadım yedim pirinç pilavı lapa ve çöpe dökmelik şekilde idi şaşırdım bu şekilde hizmet veriliyorsa orası kısa sürede kapanır 2. Gidişimdi bir daha asla gitmem
6 Şubat 2025
Müşteri memnuniyetinin hiçe sayıldığı bir yer. Taze sıkma olduğunu iddia ettikleri ama içine sonradan öğrendiğimize göre şurup katılan buzlu bir karışım geldi. Tatlı o kadar meyvenin olduğu bir içeceğe neden şurup katılır anlamadık. Değiştirmek istediğimizi söylediğimizde de 13₺lik bir ürün için kırk takla attılar. Anında mekandan ayrıldık. Mekan müdürünün iletişimi vasat.
5 Şubat 2025
İkinci kez gittiğimde bu mekana. Daimi müşteri olduk hani. Tanımam bilmem ama bir beyefendi vardı uzun boylu. Müdürüymüş sanırım buraktı adı. İlk yazın gelmiştim ki süperdi çok ilgilenmişti hatta şef vardı birde selçuk bey diye ama burak beye hayran kaldım. Neyse bir kaç gün önce gittiğimde bu adamın işi bıraktığını öğrendim. Dedim ki hakikaten işi biliyormuş. El çekilince personelde bi aptallaşma başlamış. Kasada ki kıza sorduğumda işten ayrıldığını duydum. Üzüldüm. Seni tanımıyorum eğer okursan bu yazdıklarımı ki okumazsın eminim bana ulaş mail ile burak bey. Sana bir iş teklifim var. Buradan yazıyorum diye de kimse o burak bey yazdırıyor sanmasın. Tanımam bilmem. Kültürlü ve zeki insanları her zaman savunurum. Ha mekana yoruma gelince ben izmirden gelip giden bir subayım. Son geldiğimde bir kaç gün önce tabiri caizdir artık kırıkkalenin en b.ktan mekanı haline gelmiş. Eş ve çocukla gidilmez. Diğer müşterilerden tut personel dahil yanında ki ırzına namusuna yan gözle bakıyor yiyecek gibi. O belediyeye de yazıklar olsun ki işi ehline vermiyorlar. Yazık böyle büyük bir mekana bu eziyet yapılmaz. Yazık. Bir daha da gelmeyeceğime emin olabilirsiniz. Hadi kolay gelsin.. Kırıkkale küçük yer. Ve herkes herşeyi bilir.
25 Ağustos 2020
İçecekler ve temizlik idare eder dizaynı güzel fiyatları gayet uygun lüks bir mekan değil arada iki çay içmeye gitmelik bir yer aile ile de gidilebilir
7 Mayıs 2020
Bu kadar iğrenç bir hizmet daha önce hicbiryerde görmedim ve o kadar kötü yemek tecrübesiz çalışanlar ilgisiz çalışanlar donmud köfte servis açılmadan gelen yemek ve hakedilmeyen fiyatlar Allah belanızı versin
13 Temmuz 2019
Güzel mekan, canlı müzik var belli gunlerde, fiyatlar kırıkkaleye göre pahalı, nakit ve kredi kartı ile ödeme imkanı, engelli girişine uygun, otopark imkanı sıkıntılı, atatürk bulvarın da cadde üstünde, açık kapalı oturma alanlari, sigarali sigarasız salonlar, sıcak soğuk içecekler mevcut, ve faas food mevcut.
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Fabrikalar, Atatürk Blv. 10/A, 37100 Kırıkkale Merkez/Kastamonu
Merkez, Kırıkkale
Telefon yok
Yıldız Hamamı
Mado
Yeni Gençlik
Bilim Kırtasiye
Hacıoğlu Lahmacun
Karaca Tantuni
Hocapaşa
Akyüz Döner
Dönerci
Mis Piknik
Ice Rose
Retro Bar
İstanbul Kır Pidecisi
Hocaoğlu Erzak Şarküteri
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen