


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Merkez, Cumhuriyet Meydani Beyaz Saray Alti No: 1/ E, 37970 Abana/Kastamonu
Merkez, Kastamonu
21 Haziran 2024
27 yıl aradan sonra Abanaya yolumuz düştü.. Abana zaten genel olarak esnafı..insanları çok sıcakkanlı zaten.. Tesadüf kahvaltı için gelmistik buraya..Gerek tüm personel gerek işletmecisi Leyla hanım çok sıcakkanlı insanlar.. müşteri memnun etmek için cirpiniyolar.. bida ne zaman Denizliden yolumuz düşer bu küçük şirin ilçeye bilmiyorum ama herkese

7 Eylül 2025
Muhteşem tadıyla bir kez daha antep mutfagı 👌👌
3 Ağustos 2025
Çalışanlar ve işletme yonetcelri çok ilgili ve güler yüzlü hizmetleri için çok teşekkür ederiz yemekler çok lezziz ailecek geldiğimiz abananin en özel mekanı en kısa sürede nida gitmeyi düşünüyoruz 🩵 …
30 Temmuz 2025
Aslında güzel bir mekana benziyor biz bayramda gitmiştik bayramda tek usta çalıştıklarını söylediler ve tam 1,5 saat bekledik yemekleri ancak geldiğinde ise bu sefer buz gibiydi lezzet olarak fena değildi.
14 Haziran 2025
Fırınları çalışmasına rağmen sıcak lavaş veremeyeceklerini işlerinin çok olduğunu söyleyen bir işletme, lezzet sıfır fiyat aşırı pahalı yolunuzu bile düşürmeyin!!!
2 Haziran 2025
Restoran sahibi güleryüzlü ve sıcakkanlı, çalışanları ilgili. Yemekleri lezzetli ve servis hızlı. Neredeyse haftanın her günü yemek yediğimiz bir yer.
26 Mayıs 2025
Biz neredeyse her yaz buraya geliyoruz ve böyle lezzetler yapan bir yer daha bulamıyorduk. Kebapları aşırı lezzetli. İlgiye gelindiğinde çok üst düzey ilgi var, gerçekten böyle bir ilgi görmeniz çok zor. Aynı zamanda künefeleri efsane bir …
17 Mayıs 2025
Neredeyse her akşam gelip yemek yendiğimiz bir yer. Aile sıcaklığını hissettiğimiz ve yemekleri cidden lezzetli olan bir yer. Kesinlikle gelip Adana kebap tatmanızı öneririm.
13 Mayıs 2025
Pide siparişi verdik 3 tane 25dk falan geçti sonra sorduk ne zaman gelir diye samsuna gittiler herhalde almaya meğersem daha yapmamışlar unutmuşlar açlıktan bayılcam
28 Nisan 2025
Yediklerimizden memnun kaldık çok lezzetliydi fakat pazar günü gitmemize rağmen menüdeki çoğu şey yoktu. Garsonlar bilgisiz ve servis çok yavaştı. Adana kebap, Antep saç kavurma, et şiş, patlıcan kebabı çok iyiydi fakat lahmacunları hiç iyi değildi.
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Merkez, Cumhuriyet Meydani Beyaz Saray Alti No: 1/ E, 37970 Abana/Kastamonu
Merkez, Kastamonu
Telefon yok
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen