


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
İsmetpaşa, Reha Midilli Cd., 35680 Foça/İzmir
Foça, İzmir
12 Mayıs 2023
Evde kahvaltılıklarınızı hazırlayın. Çayınızı ve sıcakları büfeden isteyin. Afiyetle denize sıfır mekanda yiyin.

13 Mayıs 2021
Çayınızı kahvenizi için tostunuzu yiyin, önünden tertemiz denize girin. Tüm gün boyunca burada oturup denize girebilirsiniz. Kredi kartı geçmiyor

29 Mayıs 2026
Merkezin en güzel manzaralı yeri. Yiyecekleri temiz. Garsonlar çok alakalı. Fiyat uygun. Şiddetle tavsiye.
24 Mayıs 2026
Sahilde hizmet veren bir işletme. Zabıtalar dolayısıyla ekstra masa açamadıkları için çoğu insan oturamadı yer olmadığı için. Belediye kolluk görevlileri bence esnafla uğraşmak yerine kaçak yapılarla mücadele etsin
22 Ekim 2025
Akşam yemeği sonrası yaptığımız yürüyüşte tesadüfen ailecek oturduk. Çay ve soda siparişi verdik. Gelen çay o kadar kötüydü ki aramızda konuştuğumuz esnada yan masada mekan sahibi olduğunu söyleyen bir bayan konuşmamızı bölerek olaya müdahil oldu ve beğenmediyseniz kalkın ve bir daha gelmeyin şeklinde ithamlarda bulundu. Müşteri olarak bizim fikirlerimizi dinleyip kendini düzeltmek yerine eksiklerini söylememize rağmen bizim seviyemize inemeyecegini söyleyip bizi dinlemedi bile. Hoş dinleseydi de anlamayacakmiş. Bir daha anladık ki hizmet sektörü herkesin harcı ve yapacağı iş değilmiş. Ha bu arada çalışan iyi niyetli 3 genç arkadaş olsa da adisyona yazılan sade sodamiz hala gelmedi 🤣
24 Ağustos 2025
Akşam yürüyüş yaparken 15-20 dakika oturup biraz soluklanalım dedik. 6 kişi oturduk farklı içecekler söyleyenler oldu, en basiti 2 kişi çay istedik 3 şeker koymuşlar ekstradan şeker istedik " yetmedi mi ? " şeklinde bir cevap alıp azarlandık hizmet 0 deniz kenarı diye oturacağınıza hemen yana 2 kamp sandalyesi atın daha mantıklı.
29 Haziran 2025
Soda için istediğimiz dilim limon için artı 10 lira istediler, bunun yanında ayvalık tostu diye önümüze getirdikleri şey lise kantininde ki yanık tostlardan daha kötüydü. Üstelik üç defa gerçek ayvalık tostu mu diye sormamıza rağmen. Manzarası güzel ama buna kanıp bir daha kesinlikle oturmayacağım bir yer. bir işletme işletiyorsunuz ve yaptıklarınız etik davranışlar değil hakkımı helal etmiyorum
24 Haziran 2025
Çayı berbat, bardakları pis, hizmet sıfır manzarası için bile oturulmaz.
11 Mayıs 2025
Denize 0 güzel bir dinlenme kafesi.
22 Temmuz 2024
Eğer yer bulursanız gayet güzel bir yer. Dışarıdan içecek hariç, yiyecek getirip masada yiyebilirsiniz. Fiyatlar gayet uygun. Dibindeki deniz kum. Derin değil çocuklu aileler için gayet güzel.
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Hotel Lola 38
Hotel Karacam
Villa Dedem
Kahve Diyarı
Kavala Cafe
Neco
Uğur Mumcu Parkı
Celep
Limni
Foça Balık Ekmek
Adara Phokaia
Todo
Tarihi Foça Simit Fırını
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.