


Kum plaj ve berrak denizle iç içe konum
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Kum kilise mevki, Altınkum, Şehit Mehmet yolu, 35930 Çeşme/İzmir
Çeşme, İzmir
Fun beach club şu anda kapalı.
30 Mayıs 2026
Öncelikle giriş ücreti 1000 tl verdik ve bir içecek hakkımız olduğu söylendi, kahve içmek istedik geçerli değil dediler, sadece onların belirlediği içecekleri seçiyorsunuz. Kasada duran ve işletmecilikten zerre anlamayan kişi buranın başına gelen en kötü şey olabilir. Kendisinden kaynaklı hatalarda kalıplaşmış cümlesi “sizin için ne yapabilirim?”.
30 Mayıs 2026
Bu işten hiç anlamayan birilerinin işlettiği bir mekan olduğunu düşünüyorum. Özellikle kasada duran beyefendinin sektör değiştirmesi turizm adına hayırlı olacaktır. Kesinlikle önermiyorum erkenden kalktık
30 Mayıs 2026
Mekânın fiziksel şartları oldukça başarılı. Yeni kuruluyor olduğunu düşündüren bazı küçük eksiklikler olsa da genel olarak temizlik, tuvaletler, yiyecek ve içecek kalitesi, şezlonglar, plaj düzeni ve şemsiyeler gayet iyi seviyede. Özellikle bizimle ilgilenen Eren Bey son derece yardımcı, çözüm odaklı ve işini kolaylaştırıcı bir yaklaşım sergiledi.
24 Mayıs 2026
Sadece konum olarak güzel ve başka beachler hem yemek olarak hem de hizmet olarak çok daha üst seviyede,giriş ücreti 1000 tl olarak söyleniyor ve yanında içecek deniliyor fakat gidince öğreniyorsunuz ki soft içecek veya kahve diye bu hiç hoş değildi yediğiniz şeyler çok ortalama olmasına rağmen çok absürt fiyatlar ödedik ve iki kişi bir hamburger b
20 Aralık 2025
Hayatımda gördüğüm en kötü işletmelerden biri. Müşteri memnuniyeti diye bir şey kesinlikle yok. Sorun yaşadığınızda kimse ilgilenmiyor, personel tamamen duyarsız. Bizim başımıza gelen olayda bırakın yardımcı olmayı, telefonlarımıza bile dönmediler. “İlgileneceğiz” dediler ama asla ilgilenmediler. Burada çalışanların tavrı resmen umursamaz ve saygısız. Fiyatlar zaten gereksiz pahalı, verilen hizmet ise yok denecek kadar kötü. Yiyecek içecek kalitesi çok düşük, ortam da kesinlikle hijyenik değil. İnsan kendini değerli hissetmek bir yana, tamamen kandırılmış gibi hissediyor. Kısacası: paranızı, zamanınızı ve moralinizi çöpe atmak istiyorsanız gidin; yoksa kesinlikle uzak durun.
28 Eylül 2025
Beachini dışarıdan kullandık, hepsiburada indirimi ile kişi başı 750₺ye girdik, bir içecek de dahil. Yorumlara bakarak önyargılı gitmiştim ancak plajı kum ve denizi çok güzel çok temiz, duşlarda su sıkıntısı yoktu temizdi, siparişler hızlıca karekod ile veriliyor ödeme de online yapılıyor servis de hızlı tavsiye ederim, harcama limitsiz ilk 3sıradan sonraya oturuluyor
4 Eylül 2025
Yer konusunda ciddi bir sıkıntı var. Yan taraftaki beach ile alanları karıştırıyorlar. Fun Beach’ten giriş yaptık, çalışanlar bize boş yer göstererek oturttular ve yemeklerimizi de oraya getirdiler. Ancak kısa süre sonra yan taraftaki beach çalışanı gelip “Burası bizim yerimiz” dedi. Çocukla birlikte tekrar kalkmak zorunda kaldık. Yani Hepsiburada Premium indirimiymiş, Togg sponsorluğuymuş… Hiçbir işe yaramıyor. Bizim için burası ilk ve son gelişimiz olacak. Giriş kişi başı : 1500 tl.
24 Ağustos 2025
Karşılama çok kaba. Görevliler saygısız. Sadece giriş ücreti ile (1500 TL) kullanabileceğiniz alanlar WC önündeki alanlar. O yüzden kişi başı 3100 TL harcama limiti verip şezlong şemsiye bulabiliyorsunuz. Denizi muhteşem tabi. Tek parayı hak eden tarafı o.
2 Ağustos 2025
1500 tl giriş ücreti ve içeride boş olan yere rast gele geçilmesi lazım . Biz iyi bir yere denk geldik ama bizden sonra gelenler neredeyse yer kavgasina tutustu. Anlamadığım neden ozaman 1500 tl giriş aliyorsunuz ? Yetersiz personel , Hüseyin bey harici ne yaptığını bilen neredeyse yoktu . Önce ki senelerde yine iyi Beach‘ler arasındaydı ama bu sene maalesef tam hayal kırıklığıydı . Denizi Herzaman ki gibi muhteşemdi ama maalesef tek muhteşem olan şey denizdi .
22 Temmuz 2025
Tesis oldukça güzel. Fakat şezlong va saçma uygulamaları var. Giriş için 1500 TL veriyorsunuz. Sadece 1 bira ya da benzer bir soğuk içecek içinde ücretin. Fakat plajda ancak 3.sıra ve sonrasına oturabiliyorsunuz. Ön sıralar 3.000 TL harcama mecburiyeti var. Son derece rahatsız edici,devamlı bir ayrım var. Her bölüm ayrılmış. Deniz mükemmel. Duşlar
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Kum kilise mevki, Altınkum, Şehit Mehmet yolu, 35930 Çeşme/İzmir
Çeşme, İzmir
(0232) 722 10 95
Fun beach club şu anda kapalı.
Altınkum Plajı
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.