


Mekanın genel enerjisi nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
29 Ekim, Atatürk Cd. 81/A, 35395 Buca/İzmir
Buca, İzmir
Sade kahvaltı salonu şu anda yoğun.
24 Haziran 2025
Bugün ordaydık. Hızlarına inanamadım. Kahvaltı nasılsa geç gelir diye kahve söylemiştim. Kahve gelir gelmez kahvaltı geldi,içemedim kahveyi. Herşeyleri çok lezzetliydi ve boldu. Vaat edilen herşey fazlasıyla vardı ve çok güleryüzlüydüler. …

23 Nisan 2025
Bugün ordaydık 2 kişi olarak gittik herşey çok güzeldi işletme sahibi oldukça ilgili bir insan sıcak çalışan arkadaşlar da çok iyilerdi güzel sıcak bir işletme biz menmun kaldık sizlerede tavsiye ederim




5 Ağustos 2024
Tertemiz ve adı üzerinde sade bir kahvaltıcı. Lezzetli ve güleryuzlu çalışanları var. Bahçede oturduk , hava da güzeldi. Cocuklu aileler için de pek güzel. Cıvıl cıvıl oynuyordu çocuklar. Aynı zamanda pastaneymiş burası. Kahve de ikram ettiler sağolsunlar .




26 Temmuz 2022
Yedikten sonra çekmek aklımıza geldi. Herşey çok lezzetli, kaliteli ve hijyenik. Çift kişilik serpme kahvaltı söyledik 3 yetişkin bir çocuk rahatlıkla doyduk. Porsiyonlar bol kepceydi.🙃 Kızartma, pisi, sahanda yumurta kahvaltıya dahildi. Ekstra gözleme söyledim. Çok lezizdi.İsletme sahibi hanimefendi canla başla herşeye yetişti. Hem çok beğendiğim




26 Mart 2026
Herkese tavsiye ediyorum ne istediysek hepsi taptaze geldi güler yüz hiç eksik olmadı teşekkür ediyorum böyle esnaflara ilgilenlere 🙏
20 Mart 2026
Pazar günü kahvaltıya gittim çok güzel ilgileniyorlar kahvaltıları çok lezzetli herkesin böyle güzel lezzetleri test etmesini isterim şimdiden afiyet olsun hepinize
15 Mart 2026
Hizmet ve kalifiye harika emeğinize sağlık kahvaltısı soba uzerinde ki çay keyfi kendı evinde gibi huzurlu hissediyorsunuz kendınızi
5 Mart 2026
Sürekli gittiğim mekan hizmeti her şeyi çok güzel aile dostu herkes hiç bir şekilde tereddütte kalmazsınız şimdiden geleceklere afiyet olsun
4 Mart 2026
Bgn ekip olarak ilk defa gittigimiz bir yerdi sıcak aile ortamında huzur veren biryer güleryüzlü bir ortam bundan sonraki durağımız burası olacaktır teşekkürler elinize emeğinize saglık
4 Mart 2026
Ekip olarak keyif aldığımız en güzel yerdi, her şey çok lezzetli ve kaliteliydi tüm çalışanların eline sağlık Nur hanıma ayrıca ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.🫶
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Sade kahvaltı salonu şu anda yoğun.
Dere Cafe
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.