


Servis hızı nasıldı?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Rafet Paşa, Burak Reis Cd. No:219 A, 35080 Bornova/İzmir
Bornova, İzmir
Söğüşcü coşş şu anda kapalı.
15 Nisan 2026
Yeni mekan herzamanki hizmet şiddetle tavsiye ederim

6 Kasım 2025
Tesaduf internetten ararken buldum, menemenden geldim.Içeri tıklım tıklım olmasına rağmen müşteriyle ilgi alaka 10 numara. Söğüş tartilarak veriliyo. Kalabalık olmasına rağmen sıra çabuk geliyo. Sıfır koku söğüşde. Ilk defa söğüş yemek isteyenleri burayı öneririm .


30 Ekim 2025
Uzun zamandir duyuyordum , saglik sorunlari sebebiyle ugrayamamistim ama bu geceye nasipmis.. Tertemiz mekan sahibi ve diger arkadasta samimi insanlar , cok guzel sogustu agir koku olmayan bol malzemeli ve iyi fiyatli izmirin en iyisi sanirim isleri rast gitsin herzaman insallah , tekrar ugrayacagim arkadaslarimla da 🙏🙏 …

13 Eylül 2025
İlk kez söğüş yedim, inanılmaz lezzetliydi. Cehennem acısı efsane! Hem porsiyon doyurucu hem de hizmet güler yüzlü. Kesinlikle tavsiye ediyorum. 🌟🌟🌟🌟🌟


15 Ağustos 2025
Azıcık sıra bekledik yoğunluktan Güler yüzlü personel gramaj ile söğüş konuluyor kokusuz lezzetli herkesin bir söğüşcüsü vardır ama denemesi gereken Tad diyebilirim.


14 Ağustos 2025
Oğlum ile birlikte bir öğlen yemeği için gittik. Tuvaletleri, lavaboları ve tezgahları oldukça temiz. Menüde yazdığı şekilde etler tartilarak lavaş arasına giriyor. Rahatsız edici hiç bir durum yaşamadım ve zevk ile yedim. Tavsiye ederim.



23 Temmuz 2025
Tek kelime ile Harika,Muhteşem,Nefis. 3 kelime oldu. Tek kelimeyle anlatılacak gibi değil. Bu kadar taze lezzetli orantılı bir söğüş uzun zamandır yememiştim. Tebrikler. Şiddetle tavsiye edilir.

8 Temmuz 2025
Taptaze ve lezzetli söğüş yemek için en ideal mekan. Ailecek rahatça gidilebilir, oturma yeri rahat ve temiz. Servis hızlı, lezzet 10 numara. Duble söğüş tavsiye ederim gerçek söğüş severlere.


3 Temmuz 2025
Çok temiz ve hijyen, kesinlikle tavsiye ederim. Gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz. Arabanızı kolaylıkla park edebilirsiniz. Otobüs ve dolmuş önünden geçiyor. Kelle Söğüş yedik ve bu yediğimiz kelle söğüş hayatımızdaki yediğimiz en lezzetli söğüştü. Bu lezzet başka hiç bir yerde yok. Bence Türkiye de bir numarasınız… Elinize ve emeğinize sağlık…




1 Temmuz 2025
Yorumlara güvenip, 30dk yol geldim. Geldiğime değdi, Kokusuz taze et, kabuksuz domates, kıl yok hijyenik. Salon masalar ve wc ler temiz. İzmirde söğüş yemek isteyen herkese tavsiye ederim.


Servis hızı nasıldı?
Söğüşcü coşş şu anda kapalı.
Şehit Ömer Bozkurt Parkı
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen