



Tekrar gelir misiniz?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Sultan Selim, Topaloğlu Sk., 34416 Kağıthane/İstanbul
Kâğıthane, İstanbul
7 Mart 2026
Yediğim en en kötü kebaptı. Buradan kebap yiyeceğinize gidip bir lavaş alın arasına domates ve soğan koyup dürüm yapıp yiyin.
22 Ekim 2025
Siparişi yemeksepetinden vermişiz dakika sayıyoruz 47 dakika geçmiş "sipariş hazırlanıyor" derken 52.dakikada sipariş iptal edildi. Hemen aradım cevap: yav biz onu yoğunluktan iptal etmiştiiik. Hizmet sıfır.
18 Eylül 2025
Kardeşim getir yemekten sipariş veridm sizden kavurmalı yumurtalı kaşarlı pide istedim siz kasarli hamuru pişmemiş iki parçada kuru et koymussunuz ekmege yollamışsiniz yumurta yok et yok pide çiğ nasıl hizmet veriyorsunuz aldığınız para helal değil
28 Ağustos 2025
Ben ömrümde yediğim en kötü Adana dürüm ve karışık pidesi yiyemedik çöpe gitti böyle işletmeler nasıl ayakta hala anlamadım alınan ücret helalmi
6 Temmuz 2025
HAYATİMDA YASADİGİM EN KOTU SİPARİŞ DENEYİMİ. 2 SAAT BEKLETTİLER SİPARİŞİ GETİRMEDİLER VE DAHA SONRA ARADİGİMDA GELDİK YOKTUNUZ TARZİ MUAMELE GÖRDÜM PARA İADESİ YAPILMADI
28 Mayıs 2025
İğrenç yapıyorlar kebabı da lahmacunu da köpeğin önüne atsan yemez bir daha asla sipariş etmicem
3 Mayıs 2025
Dürüm gevrek ve sıcak şekilde geldi, yanında cin biber, ezme ve iki adet tulumba tatlısı ile güzel bir sunumu var...
25 Nisan 2025
19:00 Da sipariş verdim 20:30 da Daha gelmedi. Kötü bir deneyim oldu. Öncesinde bu kadar geç geleceği hakkında bilgi verseniz ben başka yerden sipariş verirdim ve bir daha sipariş vermeyi düşünmüyorum
22 Temmuz 2024
İdare eder
24 Nisan 2023
Künefe söyledik sütlaç getirdiler. Yorumlardan okuduğum kadarıyla bunu hep yapıyorlarmış.
Tekrar gelir misiniz?
Düzgünler
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.