


Kahvaltı için el yapımı reçel çeşitleri
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Polonezköy, 75. Yıl Cd. No:41/B, 34829 Beykoz/İstanbul
Beykoz, İstanbul
14 Şubat 2026
Kahvaltısı çok çeşitli ve lezzetliydi. Servis hızlıydı. Çalışanlar ilgili ve güleryüzlü. Ortam çok güzel dekore edilmiş. Biz çok memnun kaldık

21 Ocak 2026
3 kis gittik 3 göz sade yumara geldi sordaman çok secitli bisey yok açıkçası gittim için pişman oldum Extra bisey almak sadece 3 kilik serpme kahvaltı kişi başı bir dilim peynir falan fiyat kişi başı 1000 tl

29 Aralık 2025
10 numara 5 yıldız. biz pastalarını tattık çok güzeldi hepsi doğal. Tabii fiyatlar ortalamanın üzerinde. Kahvaltısı sınırsız açık büfe bir günde onun için geleceğiz.. Çalışanlar güler yüzlü ortam çok otantik. Keyifliydi teşekkürler 👏👏 …

15 Aralık 2025
Karşılamaları mükemmel, kahvaltısı da harikaydı doğal köy ürünleriyle ve kendi mezeleriyle sunumları çok güzeldi. Çalışanlar çok ilgiliydi mekan dolu olmasına rağmen zamanında servis yapıldı.

17 Kasım 2025
Tatli deneyimi için gittik ama bir dahaki sefere mutlaka kahvalti icin tercih edecegiz😊 Tatlilar hem lezzetli hem de özenli hazırlanmıştı, özellikle kullanılan malzemelerin tazeliği hemen fark ediliyordu. İçecekler de aynı şekilde çok başarılıydı; dengeli, lezzetli ve güzel sunulmuştu. Çalışanların ilgisi ve güler yüzü de ortamı daha keyifli hale



4 Kasım 2025
Servis çok güzeldi firma sahibi geldi bizimle ilgilendi sohbet etti rahatımızla çok ilgilendi restorandan ayrılırken de bizi çok güler yüzle yolculadı ve yeniden davet etti çok güzel hoş bir yer mutlaka hafta sonları gidilip haftanın stresini atmak için güzel bir yer


24 Ekim 2025
Yakin cevrede bulabileceğiniz fiyatini hak eden sinirli isletmelerden birisi. Kahvaltidan memnun ayrildik ve cesidini yeterli bulduk

23 Ekim 2025
Her şey çok güzeldi. Her ürün ayrı lezzetli doğal ve el yapımı. Kesinlikle tavsiye edilir💖💖




9 Ekim 2025
Bugün 8 arkadaş pazar kahvaltısı için gittiğimiz mekan. Çok memnun kaldık. Kişi başı 900₺ bir ücreti bulunuyor ancak günün sonunda değer diyorsunuz. Getirdikleri her şey ayrı ayrı lezzetli ve bittikçe yeniliyorlar. Verdikleri güzel hizmet için mekan sahibine ve çalışanlara teşekkür ederiz.

26 Haziran 2025
Öve öve bitiremedikleri kofteleri ben begenmedim ama masadaki diger arkadaslar begenmis. Onun disinda makarnasi mantisi da gayet lezzetliydi, evde yapilmis gibi bi havasi vardi guzeldi. Mekan da cok tatli bir yer.




Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Gospoda 1882
Zosia Teyze'nin Anı Evi
Polonezköy Ağaç Oyma Heykel Sergisi
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen