


Sabah 6'dan itibaren açık
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Kayabaşı, Rabia Cd No:37, 34494 Başakşehir/İstanbul
Başakşehir, İstanbul
13 Aralık 2025
04.11.2025 14:40 tarihinde aldığım yaş pasta ürününü satıcıya özellikle beyazkek,siyah çikolatasız ve muzsuz istememe rağmen bana çikolata ve muzluyu vermiş sadece dışı beyazmış bu tüketici hakkıdır.Bu ne saygısızlık bu ne dikkatsizlik alerjik kızım var ve pastayı yiyemedik verdiğimiz 900₺ çöpe gitti gerekli mercilere şikayetimi ilettim sizde aşır

24 Temmuz 2025
Çocuklarla hızlı bir kahvaltı yapmamız gerektiğinde ilk defa uğramış olduk bu mekana. Çayın yanında kruvasan ve börek çeşitlerini denedik, geneli lezzetli, servisi hızlıydı. Ama özellikle çocuklar için kullandığımız üst kattaki lavabolar …



3 Ağustos 2024
Hizmet güzel hızlı temiz, lavabo hijyenine sabuna tuvalet kağıdına çok dikkat ederim özellikle çıktım baktı tertemizdi tebrik ederim işletme takdiri hak ediyor




28 Haziran 2024
Ekmekleri çok kötü rezalet , bugün aldım fırıncı sanırım sigara içmiş ocak başında , ekmekte sigara izmarit kül tadı vardı , geçen hafta ekmekten iplik çıktı !! (Tahinli çöreği ve tatlıları fena değil ama) İşlerini ciddiye almıyorlar. Kafeteryası fena değil. Un mamülleri almayın önermiyorum kesinlikle.


6 Temmuz 2023
Konumu ve diğer mekanlara yakınlığı itibariyle merkezi ve ulaşımı kolay bir lokasyonda bulunuyor. Hem sahip olduğu tatlı çeşitliliği hem de fırın olarak hizmet vermesi müşteri yelpazesini bir hayli genişletiyor. İki farklı hizmeti bir arada donmaya çalışmadı iç mekanın daralmasına neden olmakta ve ister istemez hesap ödeme kısmında bizi bir hayli b




12 Nisan 2026
Bu kadar ergen personel ve yetkilisi bulunan bir işletme maalesef ürünler gayet iyi bundan yana bir sorun yok ama tezgah arkası, cafe bölümü asla hizmet sektörüne yakışan çalışanları değil. 10 seneden fazladır bu fırın burada ama ne yazık ki kazançları arttığı için gelen müşterileri azarlayacak bir tavırdalar. Kendini orada sivil olarak çalışanlar
27 Mart 2026
Çeşitlilik güzel fakat personel çok kaba çok suratsız azarlar gibi sipariş alıyorlar iş verenin dikkat etmesi lazım
31 Ocak 2026
2 yildizi yalnizca lezzet ve kalitesi icin veriyorum personelin cahilligi ve umursamazligi cok fazla ve belli ki denetleyen yok uzucu bir durum boyle guzel bir mekanin personeli daha kalifiye olmasi gerekiyordu
29 Ocak 2026
Ürünler genel olarak taze, temiz ve lezzetli. Özellikle unlu mamuller gerçekten başarılı, bu konuda fark yaratıyorlar. Pasta siparişi için gittiğimde kasadaki görevlinin ilgisi ve hızı ayrıca memnun ediciydi. Atmosfer de gayet hoş. Sadece …
15 Ocak 2026
Ürünler çok taze, temiz, ve lezzetli. Elbette tavsiye ederim. İçecekler normal ama unlu mamulleri harika.
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Kültür Ve Yaşam Parkı
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.