


Tekrar gelir misiniz?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Sanayi Mahallesi, no:73 zemin 1, Atatürk Blv., 32200 Isparta Merkez/Isparta
Merkez, Isparta
TÜRK KAHVESİ CENTRUM GARDEN şu anda kapalı.
8 Ocak 2026
MEKAN ON NUMARA. ÇOK KEYİFLİ BİR MİMARİSİ VAR. ÇALIŞANLARI İLGİLİ , NAZİK VE GÜLER YÜZLÜ. YİYECEKLERİ ÇOK AMA ÇOK ÇEŞİTLİ VE LEZZETLİ. NARGİLE BİR TANE TADABİLDİM HENÜZ ANCAK O DA GÜZELDİ... TEBRİK EDERİM. BÖYLE DEVAM ETMELİSİNİZ....
8 Aralık 2025
Güler yüzlü ve samimi çalışanlarla ve de çocukların oyun alınındaki eğlencesiyle güzel vakit geçirilecek bir yer
19 Kasım 2025
Isparta’da gordugum en kaba ve saygisiz hizmet buradaydi. Kasadaki hanimefendi hicbir yerde karsilasmadigim kabaligi ve saygisizligi yapti. Kesinlikle musteri ile yuz yuze gelmemeli, yerine insan iliskileri guclu, hizmet sektorunden anlayan biri gelmeli diye dusunuyorum. Hizli kahvalti ve menemen istedik. - Hizli kahvaltida simit vardi, kalmamis yerine patates kizartmasi ve sigara boregi geldi. Danisilmamisti kizartma yemedigimiz icin anlamsiz oldu, israf oldu. - Iki uc bardak cay ictik, kahvalti bitti menemen hala gelmedi. Birkac kez hatirlattik, yok. Garsona menemen gelmesin bitti kahvaltimiz dedik ve cay istedik. Daha sonra kasadaki hanimefendi menemeni getirdi. Kendisine de ayni sekilde kahvaltimizin bittigini menemenin cok geciktigini istemedigimizi soyledik. “Once gelsin istiyorsaniz bastan soyleyecektiniz” diyerek asik bir suratla bizi tersledi. Kendisine onden gelmesini istemedigimizi, kahvalti bitti yani gec geldigi icin artik istemedigimizi anlami kalmadigini soyledik. Lafimiz bitmemisken dinlemek hatayi kabullenmek bir tarafa, yuzunu burusturup “siz bilirsiniz” diyerek uzaklasti. Iki musteri kaybetti bu mekan. Bu tur calisanlar, isletmeler yuzunden yazik oluyor mekanlara.
26 Eylül 2025
Gercekten güzel ailecek oturulacak biryer.canli müzik olmasida ayrica ortami farkli kılmış
10 Temmuz 2025
Ah o catallardaki yumurta kokusu olmayaydı daha iyiydi tabi. Ilk acildigi zamanki halini koruyamadı bence. Daha özenli daha dikkatliydiler ilk zamanlar. Şimdi biraz salmış gibiler sanki belkide bize kotu bi zamanı denk geldi bilemedim
4 Mayıs 2025
Mekan güzel okey,kağıt oynayabilirsiniz,içecekler kaliteli fakat kış günü giderseniz soğuk ve havalandırmadan ceyran yapıyor.İşletmeci acilen çözüm bulmalı.Soğukta ben şahsen tekrar gitmem.
21 Nisan 2025
Dışardaki ısının eksilerde olduğu bir günde ısıtıcılar çalışmıyor diyip, bizi soğukta oturttu bir çalışan. Bir başka eleman birileri sorunca geldi ısıtıcıyı açtı.. yan mekanların neden dolu.. buranın neden boş olduğu gayet iyi anlaşılıyor.. patron desen ortada yok. Yazık gerçekten. Ekonomi bu kadar kötüyken bu kadar vurdum duymaz bir işletmecilik insanı üzüyor..
28 Mart 2025
Mekan konum olarak çok güzel ama servis personelleri servisten alakasız kendi yemeklerinden içmelerinden müşteriye bakmaktan acizler baristaya benzeyen birini bara geçirmişler ama alakası yok bardaklar lekeli çay içeyim dedim bayat bütün garsonlar bar deskinin önünde muhabbet ediyor aşçı yemek yiyecek varmı diye mutfaktan bağırıyor tam anlamı ile rezalet 1 puan bile fazla
13 Ağustos 2022
Kahvesi ve cayi gayet guzel di
4 Ağustos 2022
Kahve salep çay
Tekrar gelir misiniz?
Sanayi Mahallesi, no:73 zemin 1, Atatürk Blv., 32200 Isparta Merkez/Isparta
Merkez, Isparta
(0246) 224 41 43
TÜRK KAHVESİ CENTRUM GARDEN şu anda kapalı.
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen