


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Kapısuyu, 31800 Samandağ/Hatay
Samandağ, Hatay
27 Ekim 2025
Öncelikle bir işletme için bir garson çok az ayrıca aynı garson hem kasiyer hemde komi ise durum daha kötü oluyor potansiyeli bu kadar büyük bir yerin kendini geliştirmesi gerekiyor. Yemek geç geldi lezzetli olduğunu ise söyleyemem siparişimizi daha girişte ayakta almaları da bir garip son olarak meze tabağından kıl çıkması son noktayı koydu ve bir daha uğramama kararı aldık.
17 Ekim 2025
Hayatınızda yiyebileceğiniz en güzel et ve balık ürinleri
15 Ekim 2025
Berbat ötesi sakın yanlış yapıpta yolunuz düşmesin tam bir saatte kebabı getirdi ki kalabalık bir zaman da değildi öyle olsa herhalde hiç gelmezdi kebap berbat tadı yok ortam ayağı kırık masalar sandalyeler pis kesinlikle önermiyorum
6 Eylül 2025
Öncelikle bir işletme için bir garson çok az ayrıca aynı garson hem kasiyer hemde komi ise durum daha kötü oluyor potansiyeli bu kadar büyük bir yerin kendini geliştirmesi gerekiyor. Yemek geç geldi lezzetli olduğunu ise söyleyemem siparişimizi daha girişte ayakta almaları da bir garip son olarak meze tabağından kıl çıkması son noktayı koydu ve bir
11 Ağustos 2025
Rezalet. 1:30 saatte geldi yemek. Aşırı yavaşlar.
31 Temmuz 2025
çok yavaş geç geleceğini bildiğimiz için mekana gitmeden 1 saat önce aradık hala gelen giden yok hayatınızın hatasını yapmayın siz de bizim gibi
28 Temmuz 2025
Saat 19.50de girdik mekana kimse gelip sipariş almadı. 20.00da ben indim siparişi verdim. Şu am saat 21.20 daha fazla bekleyemem çıkış yapıyorum. Tekrar da gelmem.
5 Haziran 2025
Servisi çok kötü azıcık atmosferi güzel ama dediğim gibi servisleri çok yavaş onun dışında hiç sorun yok bide kimseye tavsiye etmiyorum. Buraya para bile konulmaz
25 Nisan 2025
Pislikten geçilmiyor hijyenden uzak yemeği 1 saat bekledik ve paranızla rezil olmak buna denir fiyatları söğleme ye gerek yok İş yeri sahibi tam bir O İNŞALLAH BUNU OKURSUN allahtan korkusu olmayan …
18 Nisan 2025
Yemek hic tadi yoktu muhtemelen esek etiydi. İcerde kimse naptigini bilmio 40 dakikada geldi yemek ve servis sunum igrenc hijyenik degildi
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen