


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Hatay Eski Tabacco Freeshop Yeri, Cumhuriyet, Nuriye Civelek Cd No:124, 31440 Kırıkhan/Hatay
Kırıkhan, Hatay
CİĞERCİ ALİ USTA şu anda sakin.
28 Temmuz 2024
Lezzetli ve hesaplı.

8 Haziran 2024
Enfesti. Soğanlı bir mezesi var o da baya güzel. Fiyat da çok uygun kesinlikle tavsiye ederim.

12 Nisan 2026
Eski yerindeki ciğerden eser yok. Yeni yer çok masa olduğu için sıkış tepiş. Ciğerler iyice ufalmış. Personel değişmiş. Son gidişim oldu malesef
30 Aralık 2025
Kesinlikle harika bir yer nezih bir ortam tertemiz yemekler
23 Aralık 2025
Ciğer sevmeyen biri olarak meşhur olduğu icin öneri üzerine gittik. 3 kişiydik. Güleryüz ile karşılandık. Mekan salaş olmasına rağmen temiz bir yerdi. Ailecek gidilecek lezzet odaklı bir yer diyebilirim. Ciğer çok güzel pişmişti o ciğerin ağır kokusu ve tadı yoktu yanına verilen ekmek incecik güzel pişmişti. Salata, mezeler de tazeydi. Memnun ayrıldık. Tekrar gitmeyi düşünüyoruz.
23 Ekim 2025
Kötü değil fakat çok güzel de değil. Yerler ve tuvaletler çok pis, ortam boğuk. Soğan salatası zaten direkt soğanı önümüze getirdiler yani bıçağı değdirmişler soğana. Etin tadı güzeldi ama.
11 Eylül 2025
Yıl olmuş 2025 adamlar 2 kişiye 5 kişilik yemek yedirip 600 lira aldılar. Sürahiyle ayran getirdiler 2 kişi 2 sürahi ayran içtik 3 porsiyon ciğer yedik salatası zerzevatı turbu biber söğürme , közlenmiş soğan söğüş 600 TL . Antakya'dan geldik ellerinize sağlık . Hafta da bir gelinecek listesine eklendi. Kendimizi Urfa da hissettik.Allah ayağınıza taş değdirmesin.
25 Ağustos 2025
Tesadüf eseri bulduğumuz işletmede herşey çok iyiydi ama mezeler ve güleryüzlü personel en kıymetlisi desek abartmış olmayız. Tekrar uğrayacağım.
11 Temmuz 2025
Buraya misafir olarak geldik bende Antalya’da restaurantta çalışıyorum ama inanın böyle lezzetli bir ciğer asla yemedim kesınlıle tavsıye ederim 1 porsıyon cıger 1 porsıyon Adana sınırsız ayran ve 4-5 cesıt meze içerisinde humusta var sadece 450₺ odedık mükemmel lezzetli
5 Haziran 2025
16.03.2025 tarihinde saat 17:30 da gidip iftar için 6 kişilik yer ayırtmak istedim ve bana 8 kişilik masa gösterildi. ceketimi sandalyenin birine astım ve oturdum. bu sırada müşteri yoktu. garson geldi sipariş alayım dedi bende misafirlerime konum attım gelecekler, ancak arayıp ne yiyecekler diye sorabilirdim ama telefonun şarjının bittiğini ve arayamadığımı söyledim. garson o zaman iftardan sonra geç yersiniz diyip çekip gitti. bu arada kalktım iftar için çorba da ikram edecekmisiniz diye kasadaki beyefendiye sordum tabi dedi. neyse iftar yemeği gecikmesin diye ceketimi sandalyede bırakıp hemen karsıdaki bir turkcell bayi ve telefoncuya gittim şarj aleti alıp, telefonu açıp sipariş alabilmek için. ama iki telefoncuda kapalıydı. sonra geri lokantaya döndüm 2 adet salata,2 adet ezme,iki adet soğan piyaz. kasadaki beyfendi ,bir tabak ekmek getirirken ekmek tabağındaki 2 dilim ekmeği düşürdü ve kaldırmadı ben yerden alıp masanın bir ucuna koydum. misafirlerim geldiler. ve gelen olmayınca ben kalkıp sipariş vermek için tezgaha doğru gittim. siparişi orada kendim verdim. ve dönüp kasadaki beyefendiye dedim çorba alabilirmiyiz ? çorba bitti dedi. bende başta çorba ikramı varmı diye sordum sizde var dediniz ( 6 kişilik rezervasyon yapılan masaya ayırmadınız mı ? ) dedim bari bir tane varsa alabilir miyim ? kendine ayırdığı bir kase çorbaı alabilirsin dedi (Allah var). garsona seslendim dedim yemek gelene kadar bari bir tabak daha humus ve bir salata daha verir misiniz ? 6 kişiye 2 salata, iki tabak biber ezmesi kozlenmiş soğan tabağı, 1tabak humus vermişsiniz. bu sefer garson dediki yarım tabağı ver bakim(olduğunu zannetmiyorum )ama varsa getirim tabağı verdim ve gitti. ayranı da kendimiz iki üç kez söyledikde zorla geldi. yemekler geldi ayran birer bardak içildi sürahi bitti tekrar ayran istemeler.. neyse kalktım kasaya hesabı ödeyeceğim, kasadaki beyefendi dedi çay aldınız mı ? bende dedim ne tam geldiki istemiyorum teşekkür ederim. bu sefer kasadaki beyefendi suç senin iftardan önce 4 kez geldim sana baktım sen gitmişşsin dedi.. dedim garson siparişi geç verirsen geç gelir dediği için, telefonumun şarjı olmadığı için karşıdaki telefoncuya gidip geldim 3-4 dakika sürdü. hangi ara 4 kez gelmiş ve masada ceketimi dahi görmeyip benim kaçtığımı düşünüyor. Velhasıl yemeğe gitmeden 1 saat önce rezervasyon yapmamıza rağmen, yemeği en son eksik ve geç gelen bizimli oldu. bu 3-5 kez isteye isteye zorla ama buna rağmen eksik geldi. tavsiye etmiyorum esnaf olmak kolay birşey değil biliyorum ancak ne ocak başındaki kumral uzun boylu arkadaş ne garsonlar nede kasadaki beyefendi nezaketli davranmadılar. kesinlikle tavsiye etmiyorum ve şahsen birdaha asla gitmem. bugün ne yaşandıysa kendi profilimle aynen yazıyorum.
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Hatay Eski Tabacco Freeshop Yeri, Cumhuriyet, Nuriye Civelek Cd No:124, 31440 Kırıkhan/Hatay
Kırıkhan, Hatay
0544 428 36 08
CİĞERCİ ALİ USTA şu anda sakin.
Yesemek Yemekçilik
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen