


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Haraparası, Şht. Osman Durmaz Cd., 31001 Antakya/Hatay
Antakya, Hatay
Nar Et Restoran şu anda kapalı.
9 Nisan 2026
bu restorana yaptığım yorum aşağıda mekan sahibinin verdiği cevap da aşağıda :) porsiyonda ne kadar var diye sorduğumda kaç adet veya kaç kalem pirzola olduğu cevabı verilir bir tabak işte diye saçma sapan cevap verilmez kimi restoran porsiyonda 6 kalem verir kimi 4 kalem verir kimi 8 kalem verir sizin kaç porsiyonda kaç kalem pirzola verdiğinizi b



25 Mart 2026
Mekan büyük ferah ama acık kasap olayından dolayı biraz agır kokuyor. Koku hassasiyeti olan için uygun değil yemek yerken karsınızda etler kesiliyo parcalanıyor falan rahatlıkla izleyebiliyosunuz. Mekanın deneyimli bir garsonu bulunmuyor biz zorla sipariş verdik sordugumuz sorulara da yanıt alamadık ayrıca bir porsiyon pirzolada kaç kalem var diye



22 Mart 2026
Yiyecek güzel Atmosfer iyi Hizmet hızlı ve güzeldi Bardakta çorba dağıtımları kötü oldu . Güncel fiyatlari paylaştım



6 Mart 2026
Normal şartlarda kıyma tarzı sevmeyen birisi olarak tepsi kebabını beğendim yağ oranı olsun doyuruculuk olsun gayet iyiydi önden fındık kebabı istemiştim oda gayet idealdi

22 Şubat 2026
4 lünün buluşup zirve yaptığı yer. 4lü kim derseniz ateş ,et, usta ve müşteri. Harika bir lezzet mükemmel bir tat. Tam kıvamında pişen bir et. Masalar silmekle kalmıyor masaya örtü sererek daha hijyen ortamı oluyor.Güler yüzlü personel harika bir ortam. Tek sıkıntı el yıkama bölümün açık olması ve bayan ile erkek ayrımının olmaması. Erkek ile baya




17 Şubat 2026
On numara bir lezzet Hatay’da tek diyebilirim.

24 Ocak 2026
İçeri yeterli ısıtılamıyor onun haricinde her şey çok iyiydi.


17 Ağustos 2025
Abimi ziyaret için Bursa’dan Hataya geldik, yaklaşık 1 yıldır burda ve bizi havaalanından aldığı gibi buraya getirdi. Fındık lahmacun ve kavurma tercih ettik. Ayran ve şalgam el yapımı, kapalı kutu maalesef yok. Uzun zamandır bu kadar lezzetli et yememiştim elinize emeğinize sağlık.


17 Mayıs 2025
İhsan Beyin ve güleryüzlü ekibin ellerine sağlık. Fındık lahmacun hayatımda yediğim en güzel lahmacunlardandı . Tepsi kebabı da keza çok lezzetliydi. Yeni restoranları gayet geniş ve aile için de uygun . Böyle kaliteli bir mekanı Antakya’da görmek çok güzel ..


3 Mayıs 2025
Daha önce gitmemiştim arkadaşım dedi ki Hatay’da yiyebileceğin en iyi lahmi bis’sayni burada kesin git ye. Gittim ve gerçekten haklıymış. Etleri muhteşem, önünde yapıyorlar. Mutfak kamerayla da izleniyor sen de görüyorsun. Sunum, yemekler …

Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Nar Et Restoran şu anda kapalı.
Coskun Fırını
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen