


Servis hızı nasıldı?
15 Temmuz, 27580 Şehitkamil/Gaziantep
Şehitkamil, Gaziantep
DOYUYO Burger & Tenders şu anda kapalı.
14 Haziran 2026
Berbat ötesi hizmet anlayışı. Görevli olma şartı ilkokul mezunu olmak mı yoksa unutkan olmak mı? Bir geldiğimizde sipariş alan görevli siparişi aldığını unutup 45 dakika bekletti. Nerede kaldı dediğimizde hazırlanıyor diye beş karış surat ve tavırları ile karşılaştık sonunda ortada hazırlanan bir sipariş olmadığını anlasa da herhangi bir utanç ibar

21 Ağustos 2022
Bayat salata yemek istiyorsanız kaçırmayın Ekmeği de unutmamak lazım 3 günlük ekmeği binbir rica minnetle getiriyorlar …



8 Ocak 2026
Bilinen büyük burgercilere mükemmel bir rakip. Burger ekmekleri taze ve el yapımı, köfteleri ev usulü ve gerçek yerel etden üretilmiş , sosları özel ve şef yapımı. Servvisleri görsel ve yerterli miktarda. Service elemanları kibar ve nazik.
8 Ekim 2025
Birkaç defa gittim ama malesef her defasında ayrı pişmanlık yaşıyorum. En son gittiğimde çok kötü deneyimimi yaşadım. Çalışanlar çok kahka atarak ve gürültü yaparak sohbete dalmışlardı ve müşterileri dikkate almadılar (başörtülü kısaboylu çalışan hariç. O ilgiliydi). Özel sohbetlerini Gürültülü bir şekilde duymak çok rahatsız etti malesef. Bunlar yine bir yana ama kasadaki kadın bağırarak gülerek ve görünür bir şekilde tırnaklarını kesdi. Bir restoranda böyle iğrenç bir olayın yaşanması kabul edilir değil. Hem hijyen açısından, hem müşteriye saygı açısından hem de ne olursa olsun insani ahlak normlarına görede böyle mide bulandırıcı bir olay yaşanmamalıydı. Yiyebildiğim kadarıyla tadını değerlendirecek olursam tadı güzel değildi. Göründüğü gibi lezzetli olmuyor malesef. Ürünleri kafalarına göre koyuyorlar. Salata vardı normalde menüde ama salata koymamışlardı. Fiyatlar verilen ürünler için çok pahalı. Tavuklarda çirkin bir yağ tadı var ve krema sosu çok pütür pütür. Özellikle taze fesleğen sosu yenilmeyecek kadar kötüydü. Normal sosları yine lezzetli ama yaşadığım tırnak olayından sonra tekrar gitmicem ve gitmenizide KESINLIKLE TAVSIYE ETMEM I went there a few times but every time i went i had a bad experience. During my last and regretfull visit, i had my worst experience with this restaurant. The workers were talking privately to each other which is nothing i would blame someone but they were talkin and laughing soo noisy and overexaggerated that i could'nt enjoy my meal(except the small worker with the hijab). But this is only one brick in the wall. The main Issue was the waitress on the register, who grosly clipped off her fingernails in front of me. I wish that would'nt have witnessed that, but i did. To see such a scene in a restaurand is not aceptable. The higene aspect, respect for custumors and even normal human manners would forbid such a behavior. I am really dissapointed. As far as i could eat the taste was bad. Unfortunately it didnt tasted like i would expect from the pictures. My salad was missing, the price was too much, the chicken had a bad oily taste, the cream sauce was too thick an had a smelly taste but the inedible fresh basil sauce was the worst. The only good thing i can say is about the fry sauces. They were ok. But conclusively i will not go there again and i recommend you NOT TO GO THERE eighter. Ich habe dieses restaurant einige male basucht aber jedesmal habe ich es bereut. NIE WIEDER. PFUIII. BLOß NICHT REIN. Mein letztes erlebnis war ein ekelhaftes desaster. Die mitarbeiter haben sich viel zu laut un lachend miteinander unterhalten. Normalerweise stört mich so etwas nicht, aber es war vieeeel zu laut und die haben nicht aufgehört zu reden. Das ist die eine dache aber der Hammer ist, dass die Mitarbeiterinn an der Kasse ihre fingernägel geschnitten hat. Pfuiii ekelhaft. Ich saß genau gegenüber ihr und konnte sehen, wie die nägel geflogen sind. So ein anblick gehört nicht in ein restaurant. Entweder aus hygiänischen oder aus respekt gründen gegenüber kunden oder einfach nur wegen moralischen normen sollte man wissen, dass man so etwas nich zu machen hat. So weit ich den Geschmack bewerten kann, das essen war nicht gut. Ganz besonders die basilikum kreme sauße. Die konnte man nict essen, so schlecht war sie. Da waren klümpchen in der sauße. Das Hünchen triefte im Fett. NICHT HINGEHEN NICHT EMPFEHLENSWERT.
19 Ağustos 2025
Yemekler lezzetli, ortam güzel ve hijyen iyi fakat garsonlar müşterilere dikkat etmiyor ve sürekli farklı yere bakıyorlar. Garsonun bizi fark etmesi ayrı, yemeklerin gelmesi ayrı uzun sürüyor. Bir yemek için en az 40 dk beklediğimiz oluyor.
16 Ağustos 2025
1 yıldız bile çok fazla küçücük kasede soslar 6 lira! Tavuk tenders aldik pişmemiş. Restoran amirine söyledik sipariş alan -ki kendisi oradaki en çok çalışan en kibar kisi 'Eylul' isimli güler yüzlü birisiydi- personeli profesyonellikten uzak bir tavırla çağırarak siparişinin ne olduğunu sordu Ona göre pişmeyen tavuğun yenisi gelecek! Kapı önü gibi balkonun kapısı her açıldığında soğuktan donduk. Buraya verdiğim 2. Şansı hak etmedi çünkü 1 yıldır hala aynı işini düzgün yapamama personeline kibar davranmaya durumu devam ediyor.
6 Nisan 2025
Pardon iftar için nasıl rezervasyon alabiliriz
14 Mayıs 2024
Başarılı buldum
1 Ağustos 2023
Lezzet fiyat performans yetersiz.
11 Temmuz 2023
Personellerin ilgilenmesi güler yüzleri lezzetlerini daha doyumsuz yapıyor fiyat açısından da gayet uygun temiz ve leziz yemek için vaz geçilmeyen adres denebilir 👍👌 …
Servis hızı nasıldı?
DOYUYO Burger & Tenders şu anda kapalı.
Primemall
Prime Cadde
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen