


Mekanın genel enerjisi nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Orta, KÖYÜ, 24600 Apçağa/Kemaliye/Erzincan
Kemaliye, Erzincan
5 Haziran 2026
Köy görüldüğünden daha da ince duygulu bir tarih barındırıyor. Görmeye o hissi yaşamaya değer.
6 Kasım 2025
Çok iyi, hemen karşısında da çay ocağı var. Buradan lavaşı alıp çay ocağından da çay peynir tereyağı sipariş verin, biraz da şanslıysanız sakin bir zamansa tadını çıkarın
20 Temmuz 2025
Gidipte kapalı olan bir mekan daha. Pide olarak sakın peynirli, kıymalı vb. hayal edip gitmeyin bizim gibi. Sadece pide ekmeği. Öğle veya akşam yemeği olarak düşünmeyin.
17 Haziran 2025
Odun ateşinde ve özel bir unla yapılan incecik bir ekmek. Etli ekmek gibi küreğe uzunca gerip fırına atıyorlar. Tanesi 17.5 lira. Mutlaka uğramanızı ve denemenizi tavsiye ederim.
7 Haziran 2025
Kalabalıkken gelirseniz yarım saat beklersiniz. Ekmeğinden farklı bir tat beklentiniz olmasın normal ekmek. Çok fazla abartılarak anlatılıyor fakat beklentimin altında kaldı. Çalışanları çok ilgisiz. Onlarca kişilik sıraya rağmen yerliler gelip önünüze geçebiliyor. Beklemeye değmez.
1 Mayıs 2025
Eğin ekmeği güzel ama gelmeden önce sipariş vermenizi tavsiye ederim. Ekmek yoksa kargoyla evinize gönderiyorlarmış. Ekmeğin tanesi 17.5 tl.
6 Nisan 2025
Yöre halkı İstanbul'a giderken yanlarında bu ekmekten çokça götürüyorlar. Çok adet alacaksanız birkaç hafta önceden telefonla sipariş verip ekmek ayırmalısıniz. Ekmek randevulu oldugundan fırından gelip alan müşteriye çok ihtiyaçları yok. Gittiğinizde de şansınıza 3 yada 5 adet verirlerse alabilirsiniz. Ekmek güzel lezzeti iyi ama tek kötü yanı gidip almak istediğinize vermeyiz demeleri yada 3-5 tane vermeleri. Ama yemenizi tavsiye ederim. Merkezden tereyağ tulum peyniri alın buradan da ekmek çıkın kayabaşına yada kırk göze yiyin. Bal şeker olsun.
3 Kasım 2024
İki gün önce Gidip gezdigim apçağ da bu fırına uğrayıp ekmek yeme şansım oldu.. çıktığı anda yerseniz çok ince ve lezzetli bir ekmek ama ertesi güne kalan ekmek sert ve özelligini kaybediyor fazla almanızı tavsiye etmem.. sahipleri biraz suratsız gibiydi.. Ben gittiğimde kasım ayı başlariydi boş ve sakindi gittiğinizde ekmek alın ve tadına bakın derim..
27 Haziran 2024
Ekmeğini satmak istemeyen bir esnaf müşteri gelince kapıyı kapatan bir fırın...
17 Haziran 2024
Yöreye özgü çok güzel ekmekleri var özel buğday ve fırında yapılıyor.
Mekanın genel enerjisi nasıl?
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.