


Mekanın genel enerjisi nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Merkez, 81902 Darıyeribakacak/Kaynaşlı/Düzce
Merkez, Düzce
Kuru'nun Yeri Et Mangal Izgara şu anda sakin.
18 Mart 2026
Kurunun yeri Boku dağının en güzel yerinde firma sahiplerinin misafirperverlikleri süper.Buraya geldiğinizde szi Onur isminde bir kardeşimiz karşılıyor.Bize tavsiyesi çizik ,pirzola ve köftesinin meşhur olduğunu söyledi ; bizi yanıltmadı. Herşey 10 numara




1 Kasım 2025
Serpme kahvaltı için iyi bir işletme Güleryüzlu ve sıcak bir ortam tavsiye ederim.

14 Nisan 2022
Güler yüzlü işletme sahibi sayesinde çok lezzetli bir kahvaltı yaptık. Bolu dağına çıktığınızda mutlaka uğrayın yemek ve kahvaltısını tadın. Güzel sobasinda ekmeğinizi kızartın 😉👍 …

1 Nisan 2022
çalışanların muamelesi çok güzel, çok tatlı insanlar hepsi🥺 5 dakika da geldi istediklerimiz. köftenin tadı çok güzeldi. yoğurt sevmem ama yoğurdu bile çok güzeldi.. güzel muamele bile bu yeri en iyi yapanlardan bir tanesi …

20 Mayıs 2021
Ziyaret ancak beğenmedim serpmekahvalti dediler örnek zeytinleri üç kişiydik toplasan 10 tane diğer ürünler de hep az az nerdeyse birşey vermiyecekler ücrete gelince bildiğin dosediler çay igrenc yapılmış servis dandik bardakkar pis bence selam bile vermeyin


15 Mart 2026
Arkadaşlarımla iftara geldik yemekler ve mezeler çok güzeldi ilgilerine hayran kaldık kesinlikle tavsiye ederim
3 Mart 2026
gercekten o kadar temiz o kadar güzel bir yer ki yemeklerine de bayildim herkese tavsiye ediyorum
20 Şubat 2026
31. Ocakta Ankara'ya gitmek için tercih ettiğimiz Bolu Dağı yolunda tesadüf girdiğimiz ama memnun ayrıldığımız bir mekan. Kahvaltı yaptık. Dışarıda böyle güzel serpme kahvaltı nadir görüyoruz. Ellerine sağlık. Güler yüzlü çalışanlarına da ayrıca teşekkür ederiz. İşiniz rast gitsin.
23 Ocak 2026
Kahvaltı için yer ararken tesadüfen durduk. Son yıllarda başımıza gelen en güzel tesadüftü. Ürünlerin hepsi taze ve çok lezzetliydi. Kesinlikle tekrar gideceğim. …
19 Aralık 2025
Biz ailecek bolu dağına Uğramadan gecmiyruz bu sefer kurunun yerine uğradık nazik davrandılar fakat menüde çok cimriler hanımla bir kg kuzu pirzola söyledik etin yarısı kuzu yarısı büyükbaş hayvan idi hesabımız 2600 tl olması gerekirken bize 3100 tl dediler hanım itiraz eti bu sefer neymiş eti bir kg den fazla koyduk dediler biz dedik sizden biz bir kg istedik neden bize söylemeden fazla getirdiniz tabi bunu diğer müşterilerde duydu biraz utandılar tamam siz 2600 ödeyin dediler özür dilediler.fakat özürlülerini kabul etmedim 3100 tl ödedim bir daha buraya gelmem dedim
Mekanın genel enerjisi nasıl?
Kuru'nun Yeri Et Mangal Izgara şu anda sakin.
Muhtarın Yeri
Cafer Usta
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen