


Tam buğdaydan yapılan pizza
Fiyat-kalite oranı nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
ÇORUM KARGI ÇETMİ KÖYÜ MERKEZ NO:165, 19902 Kargı/Çorum
Merkez, Çorum
ÇETMİ KÖY KAHVALTISI ve PİZZACI ORHAN şu anda kapalı.
11 Haziran 2026
Pizzaların tadı çok iyiydi. Ailecek geldik beğendik. Manzara mükemmel. Bir sonrakinde kahvaltıyı da deneyeceğiz.


11 Haziran 2026
Pizzalar çok lezzetliydi.Mekan temiz ve manzarası çok güzeldi.Sahipleri çok ilgili ve misafirperverdi.Çok memnun kaldık.
9 Haziran 2026
Kendilerine has unla yapılan pizzaları lezzetli ve doyurucuydu. Manzara şahaneydi. Hizmet ise çok başarılıydı. Mekan sahipleri çok ilgiliydi ve sohbetleri cok hoştu. Kendimizi müşteri degil de misafir gibi hissettik. Her şey için çok teşekkür ederiz. Gitmek isteyenler gönül rahatlığıyla tercih etmeli 💐
3 Haziran 2026
Tavsiye üzerine gittik kargı ile arası 30 dakika İstanbul yediğimiz pizzalardan çok farklı bir lezzet malzemeler tamamen organik kullanılmış incecik hamuru ile harika bir lezzet sıcacık soba eşliğinde güzel muhabbetleri ile içimizi ısıttılar herşey için teşekkür ederiz 🥰 …
2 Haziran 2026
Her şey çok güzeldi lezzetliydi işletme sahibi Çok güler yüzlü insanlardı her şey için teşekkürler kesinlikle tavsiye ediyorum herkese………
1 Haziran 2026
O kadar güzel ilgilendiler ki o kadar güzel pizzaları vardı ki anlatamam gidip denenmeli hijyen muhteşem manzara muhteşem sohbetleri çok güzeldi gidip görmeniz gerek
29 Mayıs 2026
Pizza ve köy ayranı gerçekten nefisti. Ayrıca çalışanlar da çok kibardı. İyi ki ziyaret etmişim burayı. Herkese tavsiye ederim
26 Mayıs 2026
Pizzacının mekanına yemeğe değilde evine misafirliğe gitmiş gibi olduk çok hoş çok güzel bir ortam gelecekler hiç bişey düşünmeden gönül rahatlığıyla gelebilir pizzalar çok lezzetliydi garson şef değil abi abla edindik nasipse Birgünde kahvaltı için geleceğiz hoş sohbetleri ve el lezzetleri ile bizi ağırladıkları için teşekkür ederiz şiddetle tavsi
12 Mayıs 2026
Cok temiz cok kaliteli manzara süper en önemlisi çok sevecen ve çok cana yakınlar ıyıkı gelmisiz
10 Mayıs 2026
Pizza yemek için gittiğimiz küçük ama sıcacık bir mekan, biz anadolu pizza yedik tadına inanamadım çok lezzetliydi. Her şeyi kendileri yapıyorlarmış, pizza tabanı gerçekten çok güzeldi. Sahiplerinin ilgileri ve güleryüzleri için çok teşekkür ediyorum. Bu kalitede ve manzarada ödediğimiz ücret de gayet makuldü. Kahvaltılarını denemek için de en yak
Fiyat-kalite oranı nasıl?
ÇETMİ KÖY KAHVALTISI ve PİZZACI ORHAN şu anda kapalı.
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen