


Mekanın genel enerjisi nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Merkez, Atatürk Cd. No:148, 53490 Ardeşen/Rize
Merkez, Rize
ÇORBAKON şu anda sakin.
23 Ocak 2026
Güzel bir esnaf lokantası
26 Ağustos 2025
-Bu yorum sadece çorba üzerinedir, diğer yemekleri hakkında fikrim yoktur.- Kahvaltı niyetiyle çorba yemek için gittik ve çorbalarına bayıldık, 4 çeşit çorba vardı, biz ezogelin, mercimek ve tavuk suyu çorbasını tercih ettik, özellikle tavuk suyu çorbası enfesti. Ellerine emeklerine sağlık. Ortam temiz ve güzeldi.
1 Temmuz 2025
Mekan temiz çalışanlar kibar ilgili, yemekler harika, tavsiye ederim. Civarda daha iyisi yok
21 Haziran 2025
2021 Temmuz ayında gittiğimizde güzel bir pide ve Arnavut ciğeri yemiştik ve uygun bir fiyat ödemiştik. Bu yıl Temmuz ayında gittiğimizde fırınları bozuktu pide yoktu. Kavurma ve Arnavut ciğeri istedik ikisi de lezzetsiz ve kötüydü üstelik pahalıydı. Birer porsiyon Kavurma Arnavut ciğeri için 180 TL para ödedik. Bir daha asla yolumuz oraya düşmeyecek!
14 Haziran 2025
İçtiğimiz çorbalar ve yediğimiz yemekler oldukça lezzetliydi ancak 4 kişiye getirdikleri bir kişilik salatadan ve yemeğin yanındaki pilavdan bile ayrı ayrı para aldılar.
5 Haziran 2025
Tamamen rezillik bir yemek istiyorsun tat yok yağdan yemeği öldürmüşler tavuk sote istedik sözde tavuk sote içerisinde ceviz büyüklüğünde tavuk et var içine havuç dogramislar saçma sapan bir yemek yapıyorlar sonra aradığımızda da tavuk sote nin icin de havuc olurmu Allah aşkına diyiyoruz adamlar haklısın abi havuç biraz alakasız olmuş bildikleri halde dalga geçiyorlar sanki maksat yemek olsun demişler yemek yapmayı bilmiyorlar herkesin bu yorumu okumasını öneriyorum kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum
21 Mayıs 2025
Ramazan günü şık ve zarif diye girdiğimiz maalesef servisi lezzeti ve çalışanlarıyla bizi hayal kırıklığına iten bir restoran kesinlikle gitmemeniz gerektiğini bilerek devam edin. Umarım pişman olmazsınız.
21 Mayıs 2025
Çorbayı pideyi bilemem. Canımız tatlı istedi ve sütlaç ve laz böreği söylerik Allah affetsin tadına bakıp kalktık çok kötüydü... Kaç gündür dolapta bekliyordu kim bilir...
9 Nisan 2025
24 saat açık yazmasına rağmen saat 12de kapalıydı tamamen rezillik
26 Haziran 2024
Güleryüzlü ve sıcak bir mekan. Sahibinin ilgisi ve sohbeti çok iyi. Kendinizi yerken evinizde hissedeceksiniz.
Mekanın genel enerjisi nasıl?
ÇORBAKON şu anda sakin.
Chef Hypou Artizan Bakery
Timyalokantacılık
Samata Cafe
Bal Kebap
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen