


Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Merkez, Bahattin Yorgancı Cd., 37970 Abana/Kastamonu
Merkez, Kastamonu
26 Ekim 2025
Çalışanlar oldukça ilgili ve güler yüzlü hersey oldukça iyiydi.
29 Ağustos 2025
Geceleyin sade ışıklandırma ve gösterişli dekorasyonun olmaması nedeniyle mekan biraz salaş görünebilir ama denizin hemen kıyısında ve mezeler ile balıklar olağanüstüydü. Kesinlikle kızarmış patlıcan çakçuka ve mezgit kızarmış balığı bir şişe rakı eşliğinde deneyin. Ellerinize salık Halil bey!
22 Ağustos 2025
Bugün plajını kullandık şekersiz kahve istediğimiz halde kahveyi şekerli getirdiler akabinde bu şekerli olmuş dedik cocuk yerine Türk kahvesi getirdi fakat onuda adisyona yazmışlar sebebini sorduğumuzda ilk önce şekerli değildi dedi sonra içtiğiniz için dedi yarısından daha fazlası zaten duruyordu. Muhatap olan cocuklar mekan işletmeciliğinde deney
22 Temmuz 2025
Bugün plajını kullandık şekersiz kahve istediğimiz halde kahveyi şekerli getirdiler akabinde bu şekerli olmuş dedik cocuk yerine Türk kahvesi getirdi fakat onuda adisyona yazmışlar sebebini sorduğumuzda ilk önce şekerli değildi dedi sonra içtiğiniz için dedi yarısından daha fazlası zaten duruyordu. Muhatap olan cocuklar mekan işletmeciliğinde deneyimli değil bizden gelen kahvenin tadına bakıp şekerli olduğuna karar verip yinede para alma peşindeler yinede ödemesini yaptık 3 kuruşun hesabını yapan insanlar asla tavsiye etmiyorum. Hem yanlış sipariş getir hem siparişi al götür hem tadına sende bak geri kalanı çöpe dök hemde parasını iste bahane ne kahveyi içmişiz 2 yudum. İşin parasında olan kişiler değiliz fakat yapılan saçma sapan muamele can sıkıcı. Ailenizle beraber ufak hesaplara takılmadan güzelce vakit geçirmek isteyen kişiler uzak dursun benim böyle derdim yok diyenlere iyi eğlenceler.
11 Temmuz 2025
Bu yaz çok güzel zaman geçirdik. Mekan , çalışanlar,plaj harika. Umarım fırtınada zarar görmemişlerdir.
2 Mayıs 2025
Harikasın mustafaaa abi :)))
7 Nisan 2024
çok güzel bir mekan hizmet ve yemekleri çok iyi
23 Mayıs 2023
👍 …
18 Ağustos 2022
Manzara mükemmel, sessiz sakin. Balıkları çok lezzetli özellikle taze Palamut balığına denk gelirseniz kesinlikle ızgarada yemenizi tavsiye ederim.
12 Temmuz 2022
Yeri çok güzel.. Tavsiye ediyorum.. Yemekleri lezzetli, mutlaka uğrayıp o manzaraya karşı en azından bi çay içilmeli.. Halil bey çok kibar ve ilgili.. Kendisine göstermiş olduğu ilgi ve alaka için teşekkür ederim..
Arkadaşlarına tavsiye eder misin?
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen