


Servis hızı nasıldı?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Merkez, Unnamed Road, 37602 Çayyaka/Cide/Kastamonu
Merkez, Kastamonu
18 Mart 2026
Mekanı sahibi olarak herkesi bekleriz açılış saatlerimiz 12 kapanış saat 7
14 Ocak 2026
Mükemmel bir balık resteroantı ailenizle gidilir. Şiddetle tavsiye edilir.
14 Kasım 2025
Mukemel bir restorant çalışanları efendi sahibide ayni şekilde boş yoruma gerek yok 10da10 bir yer tertemiz bir mekan o bolgedeki tek balikci fiyatlari norma uygun 400 TL ye 1 kisi balik yemesi imkansiz gibi ama bu yerde mumkun
9 Ekim 2025
Çocuğunuza dikkat edin salıncakta salladı diye sizin olmadığınız zaman bağırıyor çocuğun psikolojisi bozuldu saygısız işletme sahibi var birde onun kardeşi diğer çalışanlar iyiydi kimseye tavsiye etmem vaktiniz değerli güzel yerlerde harcayın…
5 Ekim 2025
Atmosfer olarak aile evinde hissedebileceğiniz bir yer, sahipleri de bir o kadar iyi ve içtenler. 1 yıl önce gelip balık yemiştim, bir yıl boyunca hiçbir balıkta o tadı bulamadım. Salataları da balıklarınında tadı harika. Porsiyonları çok büyük.
30 Eylül 2025
Akşam yedi civarlarında sahilden sonra oturup balık yiyelim dedik. İçeride yer olmadığı için dışarda yedik. Çeşit olarak fazla balık yok. Hamsi, mezgit, istavrit, levrek (kalmamıştı), çipura vardı. Fiyatlar tek porsiyon olarak 250-350 arası değişiyor. Hamsi ve mezgit aldık ortaya karışık, bir de salata. Mezgit kafasıyla kızartılmış olarak geldi, içi iyi temizlenmemişti. Siyah parçalar vardı. İçimize sinerek yiyemedik. Keşke başını ve içini ayiklasalarmış. Sunum da çok siradandi. Tepsiye koyup getirmişler. Yeşil salata yoktu. Domates üstüne bol soğan doğramışlar. Beş kişilik masaya 2400 lira ödedik. Beklentimizi karşılamadı. Not: Akşamüstü giderseniz hava serin oluyor, gitmek isteyenler ona göre giyinsin.
28 Eylül 2025
Cide'den inebolu'ya sahil yolundan gitme karar verdiğimizde rotamızın orta noktasına olan Candan balık kendimizi hedef koyduk yemek yeme adına ancak Candan baliga gelirken girişte çimento fabrikasının içinden geçip Candan balık diye bir camını küçükken de bir yazı yazan bir baraka gördük salonu ev olarak kullanıyorlar kapıda sadece soğuk su meşrubat satılıyor yemek adıyla hiçbir şey yok ayrıca anlamadığımız bu nokta da insanların bu kadar kötü bir yoldan gelip de bu kadar kötü bir ortamda niye denize girdiklerini anlamadık halbuki buradan bir önceki veya bir sonraki koylar çok daha güzel temiz ve denize girilebilir di
25 Haziran 2025
Güzel İyi Karşılıyorlar Balıklar Taze Deniz Dalgalı Fazla Açılmmamak Gerek Gittiğimde Uğradığım Yerlerden Biri
13 Haziran 2024
Eline emeğine sağlık bereketiyle olsun
20 Mayıs 2024
Buradaki yemekler harikaydı, en lezzetlisi çipura olduğu için onu tavsiye ederim ama kefal de güzeldi ve biraz tuz ve limonla daha da lezzetli oldu. Tek sorun, öğleden sonra geç saatlerde dışarıda yemek yerken sivrisineklerin her yerinizi ısırmasıydı.
Servis hızı nasıldı?
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen