


Fiyat-kalite oranı nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Mustafa Kemal Paşa Mahallesi İzmir-Seferihisar Yolu, Mustafa Kemal Paşa, 2730 Sokak 23/B, 35310 Güzelbahçe/İzmir
Seferihisar, İzmir
11 Mart 2026
Pastamız tam istediğimiz tat ve görselde geldi. Çok zarif ve özenle yapılmıştı. Malzemesi kaliteli ve şeker oranı tam istediğimiz gibiydi. Doğru bir seçim yapmışız. Tuba hanım sayesinde sorunsuz geçen sürecimizden dolayı çok teşekkür ederiz. Elinize sağlık.

3 Mart 2026
Tuba hanım uzakta olmama rağmen oldukça ilgiliydi 🌸 Annem için verdiğim doğum günü pastasını çok özenli bir şekilde hazırladı. Çok teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık🎂 …

11 Nisan 2026
Öncelikle Tuğba hanıma nezaketi ve güleryüzü için teşekkür ederim. Başka bir yerde yaşadığım bir aksaklık sebebiyle son ana kalan 12 kişilik hem de özel tasarım pastanın son derece hızla yetişebilmesini sağladılar. Herkes pastayı nereden aldığımızı sordu, tadı ve şeker dengesi şahaneydi! Pastanın işçiliğinden bahsetmiyorum bile. Hala bu sürede bu p
6 Mart 2026
2 yıldır üstüste oğlumun doğum günü pastası ve cupcaklerinde tercih ediyoruz. Çok memnunuz. Hiç bir problem yaşamadık. Tam istediğimiz gibi minimum şeker ve doğal pastalarını çok seviyoruz. İletişim geri dönüş konusunda da gayet memnunuz. Teşekkür ederiz emeğiniz için.
22 Şubat 2026
Mia Co Güzelbahçe Tuba hanım tarafından yapılan efsane LATTE deneyimimi İzmir’de hiç bir cafede keyifle yudumladığımı hatırlamıyorum, ELİNİZE, EMEĞİNİZE ve güzel sohbetinize SAĞLIK🙏🏻 LATTE, TUBA HANIMIN SUNUMUYLA İÇİLMELİ🎀 …
21 Şubat 2026
İstanbul’dan sipariş verdim ve uzakta olmama rağmen süreç inanılmaz sorunsuz ilerledi. Özellikle Tuğba Hanım benimle çok yakından ilgilendi, her aşamada bilgilendirdi ve gerçekten çok yardımcı oldu. Hem ilgi alakası hem de profesyonelliği için ayrıca teşekkür ederim. Ürün de tam istediğim gibi.Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim 🌸 …
28 Aralık 2025
Siparişimin seçiminden, sipariş ve teslimata kadar bana eşlik ettiğiniz ve neredeyse her adımı benimle paylaştığınız için Mia Co. Cakes & Bakery - Güzelbahçe, ekibine ve özellikle Tuba Hanım ‘a çok teşekkür ediyorum. Benim isteklerimi gerçekleştirebilmek için çabalayan, işlerinin hakkını veren ve bunun sonucunu görseline ve lezzetine yansıtmayı başaran harika bir ekibe yıllardır güvenmenin keyfini yaşıyorum. Lütfen kendinizen ve işinize olan azim ve aşkınızdan ödün vermeyin. 🌹
22 Aralık 2025
Mia co yine şaşırtmadı. Harika el işçiliği, kaliteli içerik, mükemmel tat oranı. Kızımın 2 senedir doğum günü pastalarını burada yaptırıyorum hiç pişman olmadım. Bu pastaya çocuklar bayıldı tüm çocuklar tabaklarındaki tüm pastayı bitirmişti. Çok çok teşekkür ederim. Tuba hanım bir telefon kadar uzağımızda işimizi halledebiliyor. Hepiminizin eline emeğine sağlık. Ayrıca ufak bir ekleme yapmak istiyorum profiterol bu zamana kadar yediğimiz en iyisi! Çikolatanın tadı, şeker oranı inanılmaz iyi eve gelen her misafire ikram ettiğim değişmeyen tek lezzet. İyi ki varsınız Mia co ✨ ilginiz ve desteğiniz için teşekkürler Tuba hanım🫶🏻
3 Aralık 2025
Nişanım için sipariş verdiğim pasta 35 dk lık yol sonrası böyle çatlak bir şekilde bırakılıp gidilmiş. Taşımayı özellikle onların yapmasını istedim bu sorunu yaşamamak için. Böyle özel günlerde düşüncesizce davranılmamalı. En azından haber verilip özür dilenebilirdi. Parayı baştan alıp pastayı fırlatıp gitmişler resmen :) tavsiye etmiyorum instagrama inanmayalım. Edit: Bu yorumun altına verilen cevapta da yine beni ve oteli suçlayan üslubu ile mekan sahibinin iş etiği kendini gösteriyor. Aldığı fiyata göre başarısız görüntü ve kötü lezzet.
27 Ekim 2025
Kızımın bir yaş doğum günü için özel bir pasta siparişi vermek üzere, yıllardır tercih ettiğimiz sizin pastanenizi seçmiştim. Bugüne kadar aldığımız tüm pastalar bizi memnun ederken, bu sefer ne yazık ki hem görsel hem de tat konusunda büyük bir hayal kırıklığı yaşadık. İstediğim görselle gelen pasta arasında belirgin fark vardı ve pasta aşırı şekerli, ıslak bir kek olarak geldi; tadını hiç beğenmedik. Ayrıca pastayı Cumartesi günü Balçova şubenizden alacaktım, fakat şubenin 11’de kapanacağını ve pastanın Güzelbahçe’ye gönderildiğini bana bildirmediniz. Telefonla aradığımda önce bir süre bilgi almak için bekletildim, ardından “Pastayı Güzelbahçe’ye gönderdik” diye haber verildi. Yani bu konuda da bir iletişim eksikliği yaşandı. En önemlisi, pastayı teslim aldığımda hem istediğim görselle aynı olmadığını belirttim hem de balkabağı figürlerinden birinin ezildiğini dile getirdim. İstediğim pastanın üzerinde yaprak, dal figürleri yer alırken, sizin yaptığınız pastaya soya fizili ile bu tema yaratılmaya çalışılmış! İstediğim pastanın rengi açık turuncu iken, siz bambaşka bir renk yapmışsınız, bal kabakları ve yapraklarında renk/ton farkları var, yeşil yaprakların şeker hamuru iyi karışmamış, beyaz renkler aralarda gözüküyor. Genel olarak çok kötü bir görüntü mevcuttu. Bu memnuniyetsizliğimi ifade ettiğimde, görevli kişi son derece umursamaz ve ukala bir tavırla “O zaman size ne verelim, ne istersiniz?” gibi hoş olmayan bir yaklaşım sergiledi. Ben oraya ekstra bir talepte bulunmaya değil, sadece memnuniyetsizliğimi ifade etmeye gitmiştim. Bu tutum da beni ayrıca rahatsız etti. Sonuç olarak, bu deneyimden hiç memnun kalmadığımı ve bir daha bu pastaneden sipariş vermeyeceğimi, çevreme de bu olumsuz durumu ileteceğimi bilmenizi isterim. (1.fotoğraf teslim aldığım pasta, 2.pasta istediğim pasta olarak görselleri ekliyorum)
Fiyat-kalite oranı nasıl?
Mustafa Kemal Paşa Mahallesi İzmir-Seferihisar Yolu, Mustafa Kemal Paşa, 2730 Sokak 23/B, 35310 Güzelbahçe/İzmir
Seferihisar, İzmir
0542 611 55 19
Palmye Villa ** Whatsapp +905393470824
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.