


Fiyat-kalite oranı nasıl?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Yeni Çamlıca, Üsküdar Cd., 34888 Ataşehir/İstanbul
Üsküdar, İstanbul
25 Kasım 2025
Sanırım tercih etmeyiz bundan sonra .

12 Mart 2026
Pastanede çalışan sarı kumral saçlı hanım çalışanlarının soğukluğundan baydım artık. Kendini bir şey sanmayı acilen bırakmalı. Günaydın dersin cevap vermez. Fiyat söylerken yüzüne bakmaz. Saçma saçma tepkiler.. bu pastaneye yakışmayan bir üslup içerisinde
28 Şubat 2026
Son derece taze ürünler, ferah bir mekan, Muhammed abimizin güler yüzlü,nazik ve pozitif bir üslupla yapmış olduğu ikramlarla harika bir yer. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim..
18 Ocak 2026
Bu işletmeye bir yıldız bile fazla doyduysanız yapmayın kardeşim bu işi yada laiki ile yapın büyün ekmekleriniz yanık farklı bir tad pasta deseniz bayatlayana kadar beklemiş gibi kuru pastaların üstü açık biraz sorumluluk alın
20 Aralık 2025
18.12.2025 tarihinde yapmış olduğum kuru pasta alışverişinde yaşadığım büyük büyük sorun görselde gördüğünüz gibi, kocaman kurt kurabiyenin içerisinde. Bir daha alır mıyım?Asla. Alışveriş yaparken iki kez düşünerek yapmanızı tavsiye ederim
3 Eylül 2025
Hepimiz hayvanseveriz ,havalar soguk herseye anlayisla karsilik verebilirim fakat tezgah arkasi hemen Uretim mekaninda defalarca kedi gördüm. Havalandirma cok kotu tavandan soguk sicak iliskisi ile tabaginiza cayiniza uzerinize buhar tanecikleri damliyo, kasa personeli cok mutsuz size insan veya musteri muamelesi yapmiyo.
11 Ağustos 2025
İlk geldiğimde işleri sahibi vardı çok güler yüzlü biri elemanlar için bunu söyleyemem telefondan başı kalkmıyor neden geldiniz der gibi bakıyor asık suratlı birsey getireceği zaman küfür edercesine getiriyor 1 defa olsa sıkıntısı var dersin ama devamlı aynı yakışmayan hareket
11 Haziran 2025
Sabah aldığım poğaça ve açmaları işletme sahibinin satışçıya söylenmesi müşteri ile ilgilenirken taçlandırdı. Satışçının dikkatinin dağılması siparişimin eksik olması insana müşteriye saygısı olmayan işletmeleri kınarım umrumda da olmaz bir daha da uğramam
27 Mayıs 2025
Çay ve ıslak kek gibi bişey yedik ama çay bardağından deterjan tadı geliyordu geri gönderdik. Islak kek ıslak kek değildi ama sanki herhangi bir kek ıslatılmış da ona ıslak kek demişler gibi biseydi. Çalışan Hanım efendi heryere dokunuyor sonra gelen müşteriye eldivensiz ekmek veriyordu. İçeride müzik sesi çok yüksek biri ayrılık acısı çekiyor gibi
3 Mayıs 2025
Ekmek fırını çalışanlar iyide fırın bölümünde çalışanlar birazdah temiz olabilir
Fiyat-kalite oranı nasıl?
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.