


Tekrar gelir misiniz?
Masa ayırtmak için işletmeyi arayın
Çobançeşme, Fatih Cd. No:97, 34196 Bahçelievler/İstanbul
Fatih, İstanbul
28 Ağustos 2025
Rulo pastanın keki bayattı, tartoletten bahsetmek bile istemiyorum meyveler kararmış neyse ama içindeki meyveler çürümüş resmen!

4 Haziran 2023
Pastaları çok iyi. Kenarları ince oluyor bazıları orayı nereseyse 1.5 cm kremayla dolduruyor pasta mı krema mı belli değil. Buranın kreması da çok iyi ucuz yerlerde yeyince çatal yağlı oluyor burada o yok. Bu da kaliteli malzeme olduğunu …


30 Mart 2026
Yeni açıldığı zaman pastalarını, eklerini ve kurabiyelerini beğeniyorduk severek yiyorduk tazelik özellikle önemliydi bizim için. Bugün eşim ekler ve berliner aldı, ikisi de bayattı. Eklerin içindeki kremanın tadı değişmiş o kadar bayat. Berlinerin içinde çikolata dolgusu ucuna değdirilmiş adeta içi bomboş ekmek gibi kuru ve sert bir hamur yedik. Ü
23 Aralık 2025
Hijyen konusunda büyük sıkıntıları var bu işletmenin. Vitrindeki küçük pastalardan sipariş verdim, ilgili çalışan hanımefendi kutuya pastaları yerleştirmek için tüm siparişleri elleri ile mıncıkladı. Bir de ben görmeyeyim diye arkasını …
12 Aralık 2025
2 yıl öncesine kadar alıp herkese övdüğümüz pastalar şuan hayal kırıklığı. Basit bir kek ve sadece ağızda yağ tadı bırakan krem şantiden ibaret başka malzeme zaten yok gibi bir şey. Ayrıca En son aldığımız 2 pasta da ekşimiz bayattı. Bir daha asla almayı düşünmüyoruz yazık verdiğimiz paraya.
4 Aralık 2025
Ekler ve doğum günü pastası aldım. Ailecek çok beğendik. Kasadaki beyefendi de gayet güler yüzlüydü. Bence yolunuz düşerse uğranılacak bir yer. Çok beğendik
27 Eylül 2025
Sattıkları çikolatalı berlinerin içine çikolata koymaktan aciz sadece ürünlerin üstüne görsel yapıp içleri gözükmüyorsa boş bırakıp satıyolar birdaha asla ürün satın apmıyacağım işletme
2 Eylül 2025
kapının önünde bir teyze birde işletme sahibi oturmuş dükkanina gelen müşteriye saçma sapan tam anlamadığım argo konuşmalar soğuk baklavanın içinden çıkan kıl güzelim caddeye yakışmıcak bir (sözde) esnaf ve dükkan
26 Ağustos 2025
Harika bir kazık mekanı. Asla oturmayın derim. Büyük çay 50TL. 6tane tuzlu kurabiye alıyorsunuz 150TL. Çatallar desen pis geldi önümüze. Ayrıca kurabiyecide kurabiyeler bayattı. Önermiyorum.
18 Ağustos 2025
Her zaman severek alışveriş yaptığım çalışan arkadaşların yakından ilgilendikleri şirin bir işletme.
Tekrar gelir misiniz?
Beyaz Gül
Altay Sokak
İşletme sahibiyseniz profili sahiplenerek bilgileri düzenleyebilir ve QR menü oluşturabilirsiniz.
İşletmeyi Sahiplen